سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : 22270

فهرست بازیکنان تیم فوتبال افشید قم مشخص شد

قم نيوز : قم نیوز: فهرست بازیکنان تیم فوتبال افشید قم برای شرکت در مرحله دوم مسابقات فوتبال نوجوانان کشور به میزبانی ورزشگاه تختی قم مشخص شد.
فهرست بازیکنان تیم فوتبال افشید قم مشخص شد
به گزارش قم نیوز، با اضافه شدن یک بازیکن جدید پرونده تغییرات در ترکیب بازیکنان نماینده قم در مسابقات فوتبال نوجوانان کشور بسته شد.

تیم فوتبال نوجوانان افشید قم که تا چند روز دیگر در مرحله دوم و پایانی مسابقات فوتبال نوجوانان کشور به میدان می‌رود آخرین برنامه‌های تمرینی خود را اجرا می‌کند و تا آغاز این مسابقات بازی دوستانه دیگری با تیم‌های غیر بومی برنامه ریزی نکرده است.

با پیوستن علی نفریه مهاجم اسلامشهری تیم فوتبال تهرانجوان نوین، فهرست نهایی بازیکنان و کادر تیم فوتبال نوجوانان افشید مشخص شد.

ترکیب تیم فوتبال نوجوانان افشید را سعید احمدی، حسن عزیزی، امیرحسین خسروانی، عرفان محمدی منش، محمدحسن صادقی، امین عبدی، محسن خزائی، محمد متین بابا احمدی، ابوالفضل برجی، حسین حیدری، منصور باقری، میلاد الیاسی، امیرحسین توکلیان، رحیم نصرتی، میثم نصیری، حسین شاهی فرد، امیر خلیلی‌زاده، سید امیرحسین حسینی، علی اکبر رضایی، علی نفریه، علیرضا زالی و محمد جواد مرادی به عنوان بازیکن تشکیل می‌دهند.

در کادر فنی تیم فوتبال افشید محمد جعفری به عنوان سرمربی، رسول آریان‌پور به عنوان مربی، مجتبی کنعانی به عنوان کمک مربی، علی ضیایی کیا به عنوان کمک مربی، سید محمدرضا یاسری به عنوان کمک مربی و موسی محمدی به عنوان سرپرست حضور دارند.

افشید قم در این مرحله با تیم‌های جنوب اهواز، پیام شیراز و شهرداری مهاباد همگروه است و برای صعود به لیگ بر‌تر فوتبال نوجوانان کشور باید در بین ۴ تیم حاضر در گروه به مقام نخست برسد.

افشید که در دور نخست در قم به مصاف حریفان رفت در پایان این مرحله پس از تیم استقلال تهران و بالا‌تر از سفیر گفتمان قم، آبی پوشان اراک و چیچکلو اسلامشهر در رده دوم جدول قرار گرفت و به دور دوم صعود کرد.

مرحله دوم مسابقات نوجوانان کشور در گروه دوم به میزبانی افشید قم از ۹ اردیبهشت ماه در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی قم آغاز می‌شود و تا روز ۱۲ اردیبهشت به طول می‌انجامد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdccxiqi.2bqim8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما