جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : 48740
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس مركز تخصصي مهدويت حوزه علميه قم خبر داد

انتشار بيش از 200 اثر مهدوي براي گروه‌هاي مختلف

قم نيوز : قم نیوز: رئيس مركز تخصصي مهدويت حوزه علميه قم گفت: تاكنون بيش از 200 اثر در قالب عمومي، كودكان و نوجوانان در زمينه موضوع مهدويت منتشر شده است.
انتشار بيش از 200 اثر مهدوي براي گروه‌هاي مختلف
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مجتبی کلباسی با اشاره به فعالیت مرکز تخصصی مهدویت اظهار کرد: این مرکز به کار آموزش و آماده‌سازی طلاب مستعد در عرصه مهدویت مشغول است و طلاب در این مرکز در دو سطح سه و چهار پذیرش می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: سطح سه 14 سال گذشته راه‌اندازی شده و حدود 500 نفر در این سطح فارغ‌التحصیل شدند و سطح چهار از سال 96ـ95 آغاز شده و عده‌ای از طلاب مشغول تحصیل هستند که پس از گذراندن واحدهای درسی و نوشتن رساله فارغ التحصیل می‌شوند.

رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم با اشاره به پیگیری فعالیت‌های پژوهشی در قالب پژوهشکده گفت:‌ پژوهش‌ها در عرصه‌ها و گروه‌های پژوهشی مختلف در بخش‌های تاریخ، حدیث، قرآن، مسائل اجتماعی، سیاسی، مهدویت و... صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش‌های مجازی نیز پیگیری می‌شود تا عموم افراد در صورت تمایل آموزش‌های فشرده مهدویت را بگذرانند.

کلباسی یادآور شد: سایت‌های مختلف علمی و تحقیقی مانند روایات مهدوی یا سایت دایرة المعارف مهدویت برای اطلاع‌رسانی به اهل دانش و تحقیق وجود دارد و افراد می‌توانند با مراجعه به سایت‌های مختلف این مرکز نیازهای خود را در این زمینه برطرف کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی مرکز گفت: اعزام متخصصان و مبلغان به نقاط مختلف کشور در قالب مجموعه علمی، دانشگاهی و مراکز علمی صورت می‌گیرد که تاکنون جلسات و برنامه‌های مختلف را در زمینه مهدویت برگزار کردند.

رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 200 اثر در قالب عمومی، کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccxmq0.2bq408laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما