جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 36770
آیت‌الله کعبی:

شورای نگهبان توطئه نفوذ دشمنان را خنثی کرد

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن افرادی را برای نفوذ در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی آماده کرده بود ولی با هوشیاری شورای نگهبان این توطئه نیز خنثی شد.
شورای نگهبان توطئه نفوذ دشمنان را خنثی کرد
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله عباس کعبی در همایش مبلغان فرهنگ جهاد و شهادت و افتتاحیه اردوهای راهیان نور ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که حضور ما در سوریه، دفاع حداقلی و مستشاری است تا جایی که داعش، پل مقاومت را نزند.

وی گفت: در صدر اسلام نیز همه برای بهره‌مندی از فیض شهادت در جنگ‌ها شرکت می‌کردند و شهید می‌شدند ولی یک عده با روحیه جهادی می‌ایستادند و به وظیفه خود عمل می‌کردند تا توازن حفظ شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جریان نفوذ در مراکز تصمیم‌ساز، به ارائه تحلیلی از جریانات فعال در کشور پرداخت و اظهار کرد: امروز چند جریان در کشور فعالیت دارند اول غرب گرا‌ها هستند و می‌گویند برای پیشرفت باید راه غرب را ادامه دهیم تا عقب نمانیم.

وی گفت: جریان دوم نفع گرا‌ها هستند و با استفاده ابزاری از فقه و اصول و فلسفه، به دنبال کسب قدرت، ثروت و شهرت هستند، این گروه بعد از انقلاب ریزش کرده‌اند و یا تازه بر سر سفره انقلاب نشسته‌اند.

کعبی جریان سوم را عمل‌گرا و فن سالار خواند و بیان کرد: این گروه می‌گویند همه چه خوب و چه بد باید کشور را بسازند؛ ساخت کشور با تخصص مهم‌تر از تعهد است و به‌خاطر تخصص، افراد مومن حذف شوند.

وی در خصوص معرفی جریان چهارم به نام حزب اللهی‌ها گفت: این گروه کسانی هستند با تفکر بسیجی و روحیه ولایت‌مداری که هدایتگر آنان رهبر معظم انقلاب است معتقد هستند انقلاب زنده است و نو به نو متولد می‌شود.

این استاد حوزه بیان کرد: در مقابل جریان حزب اللهی عده‌ای می‌گویند انقلاب به جمهوری اسلامی تبدیل شده که منافعی دارد و در چارچوب خاصی تامین می‌شود.

وی تاکید کرد: روحیه جهادی و ایثارگری بستر ساز تحقق آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مراحل استحاله انقلاب از سوی دشمنان گفت: مرحله اول آن جمهوری اسلامی منهای اسلام یعنی اسلام آمریکایی و مرحله بعد جمهوری اسلامی منهای ولایت فقیه یعنی جمهوری بدون تفکر بسیج و معنویت، استقلال و آزادی است.

وی با اشاره به خصومت دائمی دشمنان با اراده و ایمان مردم خاطرنشان کرد: در نبرد اراده‌ها جنگ تحمیلی علیه ایمان و تقوا بصیرت و اراده ملت وجود دارد و می‌خواهند با تغییر رفتار مردم، نظام اسلامی ایران را تغییر دهند.

آیت‌الله کعبی با اشاره به موضوع انتخابات و اینکه دشمنان می‌خواهند انتخابات را که یک فرصت است به تهدید تبدیل کنند افزود: غول رسانه‌ای غرب و شبکه‌های اجتماعی، با بمباران ذهنی، نخبگان را مشغول کرده‌اند تا سربازگیری کنند و سبک زندگی را تغییر دهند.

وی تصریح کرد: آن‌ها با تغییر رویکرد، به جای تحریم انتخابات در آن شرکت می‌‌کنند تا جامعه را دو قطبی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان مراکز تصمیم‌ساز هستند و ضرورت دارد مردم، با جبهه مقاومت و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی همراه شوند.

استاد حوزه علمیه قم اعتکاف، اردوهای راهیان نور، پادگان‌ها، دانشگاه‌ها، حوزه، منبر، فاطمیه و انتخابات را ظرفیت‌های بزرگی برای ارتقاء شور وفاداری به نظام و نیز تحکیم گفتمان انقلاب اسلامی خواند و افزود: مردم عاشق امام حسین(ع)، اسلام و روحانیت هستند و هنر امام راحل در این بود که تمام مردم را با خود همراه کرد.

وی تاکید کرد: پیوند بین نسل‌ها در اعتکاف، راهیان نور و هیئت‌های مذهبی است بنا بر این باید با ترویج حماسه جهاد و ایثار، از گسست نسل در انقلاب جلوگیری کرد.

کعبی در پایان با اشاره به اینکه برخی از دشمنان می‌گویند تمام جریان‌ها می‌توانند رهبر بسازند و قطار انقلاب را به دست گیرند عنوان کرد: دشمن افرادی را برای نفوذ در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی آماده کرده بود ولی با هوشیاری شورای نگهبان این توطئه نیز خنثی شد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdccxmq1.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما