سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 48920
منبع : خبرگزاری فارس
مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

مسابقه وصیت نامه سیاسی بنیان‌‌گذار انقلاب برگزار می‌شود/حضور روحانیون در کاروان‌های اعزامی به مرقد امام خمینی(ره)

قم نيوز : قم نیوز: مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به حضور روحانیون در کاروان‌های اعزامی به مرقد امام خمینی(ره) گفت: مسابقه وصیت نامه سیاسی بنیان‌گذار انقلاب با مشارکت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود و در این مسابقه 25 هزار نسخه از وصیت نامه ایشان در اختیار مسافران اعزامی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) قرار می‌گیرد.
مسابقه وصیت نامه سیاسی بنیان‌‌گذار انقلاب برگزار می‌شود/حضور روحانیون در کاروان‌های اعزامی به مرقد امام خمینی(ره)
به گزارش قم نیوز، علی مسگری، با اشاره به اینکه چهاردهم خردادماه مردم قم با استفاده از 650 دستگاه اتوبوس به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در تهران اعزام می‌شوند، مطرح کرد: ستاد ارتحال امام خمینی(ره) استان قم با محوریت معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری تا کنون جلسات مختلفی را برگزاری حضور پر شور مردم قم در این مراسم برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه تا کنون کمیته فرهنگی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) دو نشست را برگزار کرده است، اظهار کرد: گردهمایی ائمه جماعات و روحانیون به همت سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار و هماهنگی‌های لازم در مورد اعزام مردم به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با این افراد انجام شده است.

مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به حضور روحانیون در کاروان‌های اعزامی به مرقد امام خمینی(ره) اضافه کرد: مسابقه وصیتنامه سیاسی حضرت امام خمینی(ره) با مشارکت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می‌شود و در این مسابقه 25 هزار نسخه از وصیتنامه ایشان همزمان با روز 14 خردادماه در اختیار مسافران اعزامی به مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد.

وی از مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در راستای برگزاری مسابقه وصیتنامه سیاسی امام خمینی(ره) یاد کرد و گفت: روز 15 خرداد نیز وصیتنامه سیاسی امام خمینی(ره) در میان افراد شرکت کننده در راهپیمایی توزیع می‌شود تا بتوانند در مسابقه مذکور شرکت کنند.

مسگری ضمن تقدیر از اهتمام شهرداری قم نسبت به فضاسازی‌های شهری متناسب با سالروز رحلت امام خمینی(ره) عنوان کرد: امسال شهرداری به صورت متفاوت‌تری نسبت به سال گذشته در این مورد به میدان وارد شده است.

وی با تاکید بر اینکه خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران اعزامی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) نیازمند هماهنگی مطلوب میان دستگاه‌های اجرایی است، اظهار کرد: این اعزام 25 هزار نفری یک فرصت فرهنگی مطلوب است که باید از آن استفاده لازم را داشته باشیم.

مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه همزمان با سالروز ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی برای روستاها و بخش‌های مختلف استان نیز برنامه‌های مطلوبی در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: برنامه‌های مخلتفی با مشارکت مردم به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) در این بخش‌ها اجرا می‌شود که برگزاری محفل انس با قرآن کریم در یکی از مساجد به عنوان یکی از این برنامه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه باید در بنرها و پوسترهای چهاردهم خردادماه به پیام‌ها و آرمان‌های امام خمینی(ره) توجه داشته باشیم، گفت: بنرهای مناسبتی که در سطح شهر استفاده می‌شود باید دارای پیام‌ها و مفاهیم مطلوبی باشد تا سبب انتقال اندیشه امان خمینی(ره) شود.

مسگری خاطرنشان کرد: اگر مجموعه‌های مختلف فرهنگی استان با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مشارکت لازم را داشته باشند می‌توانیم برنامه‌های فرهنگی چهاردهم و پانزدهم خردادماه را به صورت جامع در استان برگزار کنیم تا این برنامه‌ها کیفیت بیشتری داشته باشد.

وی بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی نسبت مشارکت در برگزاری مسابقه وصیتنامه سیاسی امام خمینی(ره) تاکید کرد و گفت: برای این مسابقه برنامه‌ریزی مطلوبی انجام شده است اما برای اینکه در سطح استان به شیوه مطلوب اجرا شود باید بتوانیم از ظرفیت مجموعه‌های مختلف فرهنگی استفاده کنیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccxoq0.2bq4i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما