سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 46940
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله مقتدایی:

آثار آبادانی و نظافت در فعالیت‌های مدیریت شهری مشهود است/خدمت در قم توفیق الهی است

قم نيوز : قم نیوز: نایب‌رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه در سال گذشته شاهد وضعیت بسیار خوبی در شهر از نظر تنظیف، پاکیزگی و فضای سبز بودیم گفت: در هر مسیر که در شهر قم رفت و آمد می‌کنیم آثار آبادانی، نظافت، پاکیزگی و سبزی قابل مشاهده است و این خدمات موجب سعادت دنیا و آخرت است.
آثار آبادانی و نظافت در فعالیت‌های مدیریت شهری مشهود است/خدمت در قم توفیق الهی است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله مرتضی مقتدایی ظهر امروز در دیدار با شهردار و مدیران شهری قم، با اشاره به خدمات مدیریت شهری قم در یکسال اخیر اظهار کرد: پیشرفت و موفقیتی که در مدت اخیر در مدیریت شهری ایجاد شده به دلیل خلوص نیست و هدف تحقق خدمت به مردم در این مجموعه است.

وی با اشاره به تجربیات بالا و موفق مدیران شهر قم در جایگاه‌های گذشته بیان کرد: توفیق الهی در خدمت به شهر قم که شهر کریمه اهل بیت(ع) در جوار حوزه علمیه است باید شکرگذاری شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری خدمت به مردم و تأمین رفاه و آسایش مردم را بهترین توفیق الهی عنوان کرد و گفت: روایات زیادی در خصوص ارزش و جایگاه خدمت به مردم مطرح شده است.

وی خدمت به مردم در شهر مقدس قم را بسیار با ارزش دانست و گفت: ائمه معصومین(ع) عنایت ویژه‌ای به حضرت معصومه(س) و شهر مقدس قم داشتند و امام صادق(ع) تاکید کرده‌اند که کسی را که حضرت معصومه(س) را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب است.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: زمانی که خلوص در کار و ارزش این جایگاه با هم جمع شود این نشان از عنایت ویژه خداوند است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته شاهد وضعیت بسیار خوبی در شهر از نظر تنظیف، پاکیزگی و فضای سبز بودیم خاطرنشان کرد: در هر مسیر که در شهر قم رفت و آمد می‌کنیم آثار آبادانی، نظافت، پاکیزگی و سبزی قابل مشاهده است و این خدمات موجب سعادت دنیا و آخرت است.

آیت‌الله مقتدایی گفت: اگر نیت شما خالص باشد خدمت به مردم و تأمین رفاه و آسایش آن‌ها بهترین کارها است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccxoq0.2bqe08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما