پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 42980
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم:

پینگ‌پنگ‌باز قم در مسایقات امیدهای کشور فینالیست شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم از موفقیت پینگ‌پنگ‌باز قم در کسب مجوز صعود به دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی امیدهای زیر 21 سال کشور خبر داد.
پینگ‌پنگ‌باز قم در مسایقات امیدهای کشور فینالیست شد
به گزارش قم نیوز، محمد عموئیان امروز  اظهار کرد: از بین چهار عضو تیم هیأت تنیس روی‌میز قم در رقابت‌های زیر 21 سال قهرمانی پینگ‌پنگ کشور، خوشبختانه یکی از آنها با کسب نتایج درخشان در راه کسب عناوین برتر این رقابت‌ها، مجوز حضور در دیدار نهایی را کسب کرده است.

وی ادامه داد: چهار پینگ‌پنگ باز به نمایندگی از هیأت تنیس روی‌میز قم راهی رقابت‌های امیدهای زیر 21 سال تنیس روی‌میز کشور شده‌اند، در حالی که این پیکارها با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون به میزبانی هیأت پینگ‌پنگ استان مرکزی جریان دارد.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم افزود: سالن تنیس روی‌میز مجموعه ورزشی پنجم مرداد شهر اراک میزبان و پذیرای شرکت کنندگان در پیکارهای تنیس روی‌میز قهرمانی رده سنی امید زیر 21 سال کشور است و این رقابت‌ها با حضور تعداد 104 پینگ‌پنگ باز مستعد و آینده‌دار به انجام می‌رسد.

وی ابراز کرد: در حالی که قرعه کشی مسابقات در 32 گروه مقدماتی انجام گرفته، رقابت‌های این مرحله به شکل دوره‌ای برگزار شد و چهار نماینده هیأت تنیس روی‌میز استان قم نیز به ترتیب در گروه‌های اول، دوم، نوزدهم و بیست و ششم با حریفان خود در این مرحله پیکار کردند.

عموئیان با اشاره به صعود محمدمهدی اسدی، سیدمحمدامین منتظری و سیدمحمد حجازی سه تن از اعضای تیم هیأت تنیس روی‌میز استان قم به مرحله دوم این مسابقات، ابراز کرد: درخشش اسدی با صعود به جمع 16 نفر برتر مسابقات امیدهای کشور ادامه یافت اما متاسفانه منتظری با شکست از متین حیدری از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

وی خاطرنشان کرد: محمدمهدی اسدی در ادامه بازی‌های درخشان خود با نتیجه سه بر یک حریف مرحله حذفی را شکست داد و به جمع 16 نفر برتر مسابقات رسید، در حالی که سیدمحمدامین منتظری بازی خوبی در مقابل متین حیدری انجام داد اما سه بر یک مغلوب این حریف ملی‌پوش کردستانی خود شد.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم در ادامه با اشاره به صعود محمدمهدی اسدی به جمع بازیکنان دسته برتر، تصریح کرد: بازی‌های بسیار خوب محمدمهدی اسدی در مسابقات امیدهای ایران ادامه یافت و وی توانست علی نظری دیگر حریف مدعی خود را با نتیجه قاطع سه بر صفر شکست دهد و برای نخستین بار به جمع هشت نفر برتر کشور راه پیدا کند.

وی با بیان اینکه همچنان درخشش خیره کننده اسدی در اراک ادامه دارد، افزود: محمدمهدی اسدی که با بازی‌های زیبا به جمع هشت نفر برتر کشور رسید، سپس توانست در ادامه شگفتی‌آفرینی خود دو بازیکن مطرح کشور از تهران به نام‌های مصطفی سیدی و محمد عباسی را با نتایج مشابه سه بر یک مغلوب کند و به فینال مسابقات برسد و برای کسب مقام قهرمانی با شعاری از مازندران دیدار کند.

عموئیان با تبریک کسب این موفقیت به جامعه ورزش استان قم به ویژه خانواده رشته ورزشی تنیس روی‌میز و مربیان اسدی که صادق شهیدی‌فر و ابوالفضل اسدی هستند، در پایان اظهار کرد: قطعا اسدی این توانایی را دارد که همچنان در سطح اول تنیس روی‌میز ایران و در ترکیب تیم ملی حتی عملکرد مثبت خود را ادامه بدهد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccxoq0.2bqi48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما