چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : 22900
معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران:

امسال مسجد مقدس جمکران میزبان ۲ هزار معتکف است

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: در ایام ماه رجب برنامه میزبانی از ۲ هزار معتکف را در مسجد مقدس جمکران در دستور کار داریم و در سه روز اعتکاف میزبان معتکفان هستیم.
امسال مسجد مقدس جمکران میزبان ۲ هزار معتکف است
به گزارش قم نیوز، احمد حاجی‌زاده  با اشاره به برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در اعیاد ماه رجب و شعبان اظهار کرد: از چند ماه پیش ستاد شعبانیه و مناسبت‌ها در مسجد مقدس جمکران تشکیل شده است که در این ستاد به بررسی نقاط قوت و ضعف سال‌های گذشته پرداختیم.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران افزود: در سال جدید ۷ هزار نفر مورد نظر سنجی قرار گرفتند رضایت نسبی از اقدامات و خدمات ارائه شده داشتند.

وی با اشاره به برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در ایام اعتکاف تصریح کرد: در ایام ماه رجب برنامه میزبانی از ۲ هزار معتکف را در مسجد مقدس جمکران در دستور کار داریم و در سه روز اعتکاف میزبان معتکفان هستیم.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه برای اعیاد شعبانیه نیز جلسات متعددی با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان داشته‌ایم، بیان کرد: کل نیاز‌ها و مسائل و مشکلات را با استفاده از تجارب گذشته احصاء کرده‌ایم در ادامه این جلسات نیز برای ارتقا سطح کیفی خدمات وظایف دستگاه‌های اجرایی را متذکر شویم تا بتوانیم بیش از گذشته به زائران مسجد مقدس جمکران خدمت کنیم.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: حوزه معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران نیز برنامه‌های تفصیلی زیادی برای ایام ماه رجب و شعبان در نظر گرفته است.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdccxoqi.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما