شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 52510
منبع : خبرگزاری فارس
مربي تيم كشتي فرنگي استان قم:

قم با 5 مدال نايب‌قهرمان كشتي دانش‌آموزان ايران شد

قم نيوز : قم نیوز: مربي تيم كشتي فرنگي استان قم از موفقيت كشتي‌گيران فرنگي‌كار قمي در كسب پنج مدال رنگارنگ و عنوان نايب‌قهرماني پيكارهاي المپياد دانش‌آموزان ايران خبر داد.
قم با 5 مدال نايب‌قهرمان كشتي دانش‌آموزان ايران شد
به گزارش قم نیوز، مهدی علیزاده‌پورنیا در قم، اظهار کرد: تیم کشتی فرنگی دانش‌آموزان استان قم با کسب دو مدال طلا، یک نشان نقره و دو مدال برنز بر سکوی نایب‌قهرمانی بخش تیمی رقابت‌های کشتی المپیاد دانش‌آموزان ایران جای گرفت.

وی ادامه داد: این دوره از پیکارهای کشتی فرنگی المپیاد فرهنگی ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور به میزبانی استان ایلام و در سالن شهدای قلاویزان این شهر به انجام رسید و در پایان تیم کشتی استان قم در بین 25 تیم شرکت کننده، با کسب پنج مدال متنوع بر سکوی دوم ایستاد و عنوان نایب‌قهرمانی را به ارمغان آورد.

مربی تیم کشتی فرنگی استان قم افزود: در این دوره از رقابت‌ها مهدی جواهری نماینده تیم دانش‌آموزان قم در وزن 35 کیلوگرم بود که با غلبه بر تمامی حریفان خود موفق به کسب مقام نخست و نشان طلای این پیکارها شد، ضمن اینکه همین موفقیت را محمدامین جبالی‌فر در وزن 59 کیلوگرم رقم زد و قم به دو طلا دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: در وزن ۵۳ کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها محمد جان‌قلی فرنگی‌کار آینده‌دار تیم دانش‌آموزان قم یکی دیگر از فینالیست‌های مسابقات بود اما در دیدار نهایی نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و سرانجام با کسب مدال نقره به کار خود پایان داد اما مدال او برای ما ارزش طلا دارد.

علیزاده‌پورنیا به دو مدال‌آور برنز تیم کشتی فرنگی دانش‌آموزان قم نیز اشاره و عنوان کرد: این دو مدال با کشتی‌های بسیار خوب رضا صفا و عباس صفری به دست آمد، این دو فرنگی‌کار به ترتیب در اوزان 42 و 47 کیلوگرم بر سکوی سوم ایستادند و دو مدال برنز نصیب تیم قم کردند.

وی در پایان اظهار کرد: صادق عبدالهی فرنگی‌کار وزن 73 کیلوگرم تیم دانش‌آموزان قم در جایگاه هفتم این مسابقات قرار گرفت، اما مهدی‌یار مجیدی و محمد مهدی‌مشهدی دیگر فرنگی‌کاران تیم قم با شکست از حریفان خود موفق به کسب مدال از رقابت‌های المپیاد سال 1396 دانش‌آموزان ایران نشدند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccxpqp.2bqis8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما