شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : 14530
با برنامه‌ریزی کمیته فوتسال:

رقابت‌های فوتسال جام رمضان در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌های فوتسال جام رمضان با حضور تیم‌های مختلف باشگاهی و محلی از نخستین شب ماه مبارک رمضان در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
رقابت‌های فوتسال جام رمضان در قم برگزار می‌شود
 به گزارش قم نیوز،  برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در قم قدمت بسیار طولانی دارد و همه ساله این مسابقات در نقاط مختلف استان قم با عناوین مختلف به خصوص به یاد شهدا برگزار می‌شود و میعادگاه بسیاری از جوانان قمی علاقمند به فوتسال است.
 
امسال نیز این رقابت‌ها با عناوین گوناگون در قم در حالی به انجام می‌رسد که برخی از آنها را کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم مدیریت می‌کند و برخی دیگر نیز توسط سایر ارگان‌ها نظیر بسیج، نیروی انتظامی و چند نهاد دیگر برگزار می‌شود.
 
ثبت نام از تمام تیم‌های باشگاهی و آزاد علاقمند به شرکت در مسابقات فوتسال جام رمضان زیر نظر کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم در دفتر این کمیته واقع در ساختمان هیئت فوتبال در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم انجام می‌شود.
 
این در حالی است که بر اساس برنامه ریزی کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم این مسابقات از نخستین شب ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و با توجه به زمان باقی مانده، ثبت نام تیم‌های مایل به شرکت در این دوره تا پنجم تیر ماه انجام می‌پذیرد.
 
بلافاصله بعد از پایان ثبت نام تیم‌ها، قرعه کشی این بازی‌ها صورت می‌گیرد و علاقمندان به ورزش به خصوص رشته جذاب فوتسال می‌توانند هر شب بعد از مراسم افطار شاهد برگزاری رقابت‌های جام رمضان فوتسال قم باشند.
 
تمام بازی‌های این دوره مسابقات فوتسال جام رمضان بعد از افطار تا پایان شب به انجام می‌رسد و تنها در شب‌های پرفیض احیا بازی‌ها تعطیل شد و در مجموع به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که همزمان با شب عید سعید فطر دیدار نهایی برگزار شده و تکلیف تیم‌های برتر نیز مشخص شود.
 
این در شرایطی است که فوتسال جام رمضان در شهر مقدس قم از رونق بسیار چشمگیری برخوردار است علاقمندان به این رشته همه ساله شاهد برگزاری مسابقات مختلف در سطح استان هستند و خیل عظیم فوتسالی‌ها بعد از ساعت افطار به محیط سالم و پاک ورزش روانه می‌شوند.
 
هدف کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم نیز این است که نوجوانان، جوانان و حتی افراد بزرگسال علاقه‌مند به ورزش در محیط ورزش اوقات خود را سپری کرده و با برنامه‌های مناسب فرهنگی که در نظر گرفته می‌شود، از فرصت ماه مبارک رمضان نیز به خوبی برای شناخت استعدادهای این رشته ورزشی استفاده کند.
 
هر تیم با 12 نفر بازیکن به همراه یک نفر سرپرست و یک نفر مربی مجاز به شرکت در این رقابت‌ها است ضمن اینکه ارائه کارت بیمه ورزشی برای هر بازیکن و به همراه داشتن لباس ورزشی و کفش مناسب سالن نیز برای تیم‌ها جزو ضروریات اعلام شده است.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdccxpqs.2bq018laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما