شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : 16510
با حضور کارکنان سپاه استان قم برگزار شد؛

همایش پیشگیری از تخلفات و جرائم نیروهای مسلح در سپاه قم

قم نيوز : قم نیوز: همایش پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم نیروهای مسلح روز شنبه با حضور فرمانده و پاسداران سپاه علی بن ابی طالب(ع) در حسینیه ثارالله سپاه استان قم برگزار شد.
همایش پیشگیری از تخلفات و جرائم نیروهای مسلح در سپاه قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، در این همایش که سردار مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع)، حجت الاسلام ولی زاده جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم و همچنین پایوران ستاد سپاه، نواحی مقاومت و لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) حضور داشتند، شمخانی درباره تخلفات و جرایم نیروهای مسلح سخن گفت.
رییس اداره صیانت، قضایی و انضباطی سپاه پاسداران با بیان اینکه قوانین و مقررات در نیروهای مسلح مهمترین محور است، افزود: اگر انسان بخواهد به هدف عالی برسد بایستی همه جنبه های انضباط را رعایت کند تا پیشرفت روز افزون را به دنبال داشته باشد.
وی با تاکید براینکه قوانین و مقررات بایستی عمومی و الزام آور باشد، خاطرنشان کرد: ستون فقرات نظامیان فقط و فقط نظم وانضباط است.
شمخانی با اشاره به اینکه اگر انسان به این درک برسد که در محضر خداوند نباید گناه و تخلفی را انجام بدهد، هیچ تخلفی وقوع پیدا نخواهد کرد، بیان نمود: عناصر تشکیل دهنده سپاه همان عناصری است که شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به پاسداری از آنان پرداختند و امروز سپاه نیز در راستای همان اهداف و اصول گام بر می دارد.
رییس اداره صیانت، قضایی و انضباطی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با بیان اینکه امر به معروف، ارشاد و اخراج از جمله مراحلی است که برای برخورد با تخلفات نیروهای مسلح در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: پیش از آنکه هر اقدام و برخوردی انجام شود، امربه معروف و ارشاد انجام خواهد گردید.
شمخانی مبانی اسلام را در سپاه دارای جایگاه مهمی دانست و اظهار داشت: آیین نامه انضباطی نیروهای مسلح دربرگیرنده باید و نباید هایی است که در دین واسلام به آنها اشاره گردیده است.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdccxpqs.2bqes8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما