شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 51160
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌ تکواندو استان قم خبر داد

تقویت روحیه ملی‌پوشان تکواندو با زیارت حرم کریمه اهل‌بیت (س) و جمکران

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت‌ تکواندو استان قم از پیگیری تمرینات ملی‌پوشان تکواندو در قم و حضور آنها در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) و جمکران خبر داد.
تقویت روحیه ملی‌پوشان تکواندو با زیارت حرم کریمه اهل‌بیت (س) و جمکران
تقویت روحیه ملی‌پوشان تکواندو با زیارت حرم کریمه اهل‌بیت (س) و جمکران
به گزارش قم نیوز، هاشم آقایی امروز اظهار کرد: اردوی تیم ملی تکواندو رده سنی نونهالان پسر کشورمان در شهر مقدس قم از روزهای آغازین این هفته در قم جریان دارد و امروز شاهد حضور اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی در بارگاه نورانی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) بودیم.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی نونهالان تکواندو کشورمان به مدت یک هفته در شهر مقدس قم برگزار می‌شود، اضافه کرد: برای شرکت در اردوی آماده‌سازی تیم ملی بازیکنانی از استان‌های مختلف کشور دعوت شده و زیر نظر محمدرضا یاری تمرینات خود را برگزار می‌کنند.

دبیر هیأت‌ تکواندو استان قم افزود: کادر فنی تیم ملی تکواندو نونهالان ایران بازیکنانی از استان‌های البرز، مازندران، تهران، زنجان و فارس را به این اردو دعوت کرده تا ملی‌پوشان با انجام تمرینات منظم، در بهترین شرایط یک ماه دیگر به پیکارهای جهانی 2017 اعزام شوند.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده بین هیأت‌ تکواندو استان قم، فدراسیون کشورمان و کادر فنی تیم ملی تکواندو نونهالان ایران، این اردوی آماده‌سازی به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم جریان دارد و فرصت خوبی برای کسب تجربه توسط مربیان و تکواندوکاران قم است.

آقایی بیان کرد: در اردوی آماده‌سازی تیم ملی تکواندو نونهالان کشورمان 10 نفر از برترین‌های کشور به عنوان ترکیب اصلی تیم ملی حضور دارند و خوشبختانه با مساعدت کادر فنی تیم ملی، شرایطی فراهم شد تا بهترین‌های مسابقات نونهالان قم که از چهره‌های مستعد و آینده‌دار قم این رشته هستند در کنار ملی‌پوشان تمرین کنند.

دبیر هیأت‌ تکواندو استان قم افزود: در کنار تمریناتی که ملی‌پوشان در این مدت در خانه تکواندو قم برگزار کردند و از نظر کادر فنی تیم ملی یک اردوی خوب و مثبت برای ملی‌پوشان بود، برنامه‌های فرهنگی نظیر زیارت مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر و نورانی حضرت معصومه(س) نیز برای این عزیزان در نظر گرفته شد و به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، ملی‌پوشان ابتدا در مسجد مقدس جمکران و سپس در بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) حضور یافتند و به زیارت این دو بارگاه مطهر پرداختند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdccxsqp.2bqse8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما