يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : 33070
رئیس هیئت دو و میدانی استان قم:

دو و میدانی‌کار قمی مدال طلای مسابقات بانوان کشور را به‌دست آورد‌

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت دو و میدانی قم گفت: دو و میدانی‌کار قمی مدال طلای مسابقات دو و میدانی بانوان کشور در رده سنی جوانان را به‌دست آورد.
دو و میدانی‌کار قمی مدال طلای مسابقات بانوان کشور را به‌دست آورد‌
به گزارش قم نگار، علی رضایی اظهار داشت: تیم دو و میدانی بانوان قم در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور موفق به کسب یک مدال طلای باارزش و کم‌نظیر شد.

وی افزود: در مسابقات دو و میدانی جوانان کشور در بخش بانوان، آرزو تنباکویی دو و میدانی کار آینده دار قمی موفق شد در ماده ۳هزار متر عنوان نخست و مدال طلای این مسابقات را از آن خود کند و برای نخستین بار در این ماده، قم را به عنوان نخست برساند.

رئیس هیئت دو و میدانی قم گفت: تنباکویی در این مسابقات توانست با رکورد ۱۷ دقیقه و ۵ ثانیه و شصت صدم ثانیه توانست پیش از سایر رققیبان خود به خط پایان برسد و بالا‌تر از نمایندگان استان‌های دیگر صاحب عنوان نخست شود.

رضایی بیان کرد: پیش از این، بانوان قمی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور حضور قابل توجهی داشتند و با درخشش قابل توجه هانیه فیضی در ۴۰۰ متر، هفت گانه، ۵ گانه و ۴ در ۱۰۰ متر و فائزه فیضی در ۴۰۰ متر به کار خود پایان دادند.

وی عنوان کرد: هانیه فیضی در این مسابقات یک مدال نقره از ۵ گانه و ۲ مدال برنز از ۷ گانه و ۴ در ۱۰۰ متر امدادی کسب کرد و فائزه فیضی نیز در ۴۰۰ متر صاحب مدال برنز شد.

رئیس هیئت دو و میدانی قم تصریح کرد: در صورت نگاه مثبت به دو و میدانی بانوان، استان قم ظرفیت قابل توجهی برای مدال آوری در حوزه بانوان دارد و باید دغدغه سخت افزاری بانوان دو و میدانی کار و مشکلات محل تمرین این ورزشکاران حل شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccxxq1.2bq1m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما