يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : 6871
به منظور شرکت در مسابقات آسیایی صورت گرفت؛

اعزام فوتسالیست قمی به بازی‌های آسیا و اقیانوسیه

قم نيوز : قم نیوز: فوتسالیست قمی همراه با تیم ملی ناشنوایان کشورمان راهی مسابقات فوتسال بازی‌های آسیایی آسیا و اقیانوسیه شد.
اعزام فوتسالیست قمی به بازی‌های آسیا و اقیانوسیه
به گزارش قم نیوز، برای حضور در هفتمین دوره بازی‌های آسیا و اقیانوسیه، کاروان اعزامی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص کشورمان عصر امروز در قالب رشته‌های مختلف عازم محل برگزاری این بازی‌ها خواهد شد.

این در حالی است که یکی از رشته‌هایی که در کاروان اعزامی ورزشکاران ناشنوای کشورمان به بازی‌های آسیا و اقیانوسیه قرار دارد، رشته فوتسال است که در ترکیب آن سعید خلیلی فوتسالیست توانمند ناشنوا از استان قم نیز حضور دارد.

تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان با توجه به سابقه درخشان در رقابت‌های دوره‌های قبل از بخت زیادی برای کسب عنوان در این دوره از بازی‌های آسیا و اقیانوسیه برخوردار است که به همین خاطر چندین مرحله اردوی آماده سازی برای تیم ملی فوتسال ناشنوایان برنامه‌ریزی و برگزار شد.

این در حالی است که آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان به میزبانی کرمان برگزار شد تا تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای حضور در هفتمین دوره بازی‌های آسیا و اقیانوسیه به آمادگی مطلوب دست پیدا کند.

در راه کسب آمادگی لازم و حضور موفق در مسابقات فوتسال بازی‌های آسیا و اقیانوسیه، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جام جهانی فوتسال، به عنوان مدیر فنی و جبرئیل یوسفی به عنوان سر مربی این تیم را همراهی می‌کنند.

در ترکیب تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان بازیکنانی از تهران، خراسان رضوی، فارس، اردبیل، مازندران، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، یزد، قم، همدان و اصفهان حضور دارند که آماده اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه هستند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.5092yt0jfa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما