سه شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : 1074
با هدف ارائه دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری به قم؛

نمایشگاه سالنمای خدمت در قم برپا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم از برپایی نمایشگاه «سالنمای خدمت» همزمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری به قم و با هدف بررسی دستاوردهای این سفر پر خیر و برکت خبر داد.
نمایشگاه سالنمای خدمت در قم برپا می‌شود
به گزارش قم نیوز، سید‌رضا دهناد امروز با اشاره به فرارسیدن سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان قم تصریح کرد: به همین مناسبت از پنج‌شنبه پنجم آبان ماه به مدت پنج روز نمایشگاه سالنمای خدمت با هدف تبیین خدمات دستگاه‌های دولتی در یک سال گذشته برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۵۰ دستگاه استانی مشارکت داشته و عملکرد خود را گزارش خواهند داد، اضافه کرد: دستگاه‌ها در این نمایشگاه اقداماتی که برای تحقق مصوبات سفر مقام معظم رهبری در یک سال اخیر انجام شده را به اطلاع مردم خواهند رساند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف در طول برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: اخبار نمایشگاه سالنمای خدمت نیز با صورت مستمر در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

وی با اشاره به حضور مدیران دستگاه‌ها در غرفه‌های مربوط به دستگاه خود گفت: در این نمایشگاه زمینه ارتباط مستقیم مردم با مدیران فراهم می‌شود تا مردم پیشنهادها و انتقادات خود را مطرح کرده و مشکلات خود را با مدیران در میان بگذارند.

دهناد عنوان کرد: این نمایشگاه علاوه بر اینکه اقدامات دستگاه‌ها را تبیین می‌کند محلی برای ملاقات‌های عموم مدیران است و این نمایشگاه در کنار تبیین دستاوردها کمک می کند که مردم با وظایف دستگاه‌های استانی آشنا شوند.

وی گفت: همچنین در این نمایشگاه مدیران استانی با کم و کیف و فعالیت‌های بقیه دستگاه‌ها آشنا شوند و این نمایشگاه همچنین انتقال تجربیات بین دستگاه‌ها را به دنبال خواهد داشت و ما نیز از عملکرد مدیران ارزشیابی خواهیم کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم خاطرنشان کرد: در پایان نمایشگاه نیز ۱۰ دستگاه برتر بر مبنای ارزشیابی صورت گرفته در خدمات‌رسانی و کیفیت حضور در نمایشگاه انتخاب شده و به مردم معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن خاطرنشان کرد: غرفه‌ای از سوی دفتر آمار و اطلاعات استانداری قم در این نمایشگاه مستقر بوده و به سؤالات مردم پاسخگو خواهد بود.

دهناد همچنین از برپایی غرفه ویژه‌ عکس از سفر سال گذشته مقام معظم رهبری به استان قم خبر داد و گفت: به دستگاه‌ها تاکید کرده‌ایم که گزارش‌هایی که برای مردم تهیه می‌کنند با خلاقیت نوآوری همراه باشد.

وی اضافه کرد: امیدواریم که برگزاری نمایشگاه بتواند زمینه آشنایی بیشتری از عملکرد دستگاه‌ها برای مردم فراهم کرده و دستگاه‌ها مجالی فراهم کنند که عملکرد خود را گزارش دهند.

معاون برنامه‌ریزی استانداری قم با بیان اینکه ارتباط مردم با مسئولان سبب می‌شود که انگیزه مدیران برای خدمت بیشتر شود، عنوان کرد: نمایشگاه «سالنمای خدمت» از پنجم شهریور ماه از ساعت ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.50f2yt0zoa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما