دوشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 1768
آقاکوچکی:

شناخت خوبی از حفاری اهواز داریم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم گفت: از حفاری اهواز شناخت خوبی داریم و می‌خواهیم توانایی‌های تیم جوان و آینده‌دار جهش ترابری را در این دیدار به نمایش بگذاریم.
شناخت خوبی از حفاری اهواز داریم
به گزارش قم نیوز، سیدعباس آقاکوچکی یکشنبه شب به هنگام حرکت کاروان تیمش به اهواز برای دیدار امروز با تیم بستکبال حفاری اظهار کرد: به هر حال بازی سخت و نفس‌گیری را در پیش داریم ولی شرایط تیم خوب است و به دنبال موفقیت در این دیدار هستیم.

وی ادامه داد: با وجود فاصله زمانی اندک بین بازی‌های لیگ برتر که امسال به صورت بسیار فشرده برگزار می‌شود، سعی کردیم پس از دیدار حساس هفته گذشته مقابل لوله سبز آ اس شیراز خود را آماده این مسابقه مهم در مقابل حفاری اهواز کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم تاکید کرد: تاکتیک‌ها و نکات فنی لازم برای این دیدار را به صورت عملی تمرین کرده‌ایم و حساسیت بازی را نیز به بازیکنان گفته‌ایم، تیم ما جوان و کم تجربه اما سراسر انگیزه است و بدون تردید ناکامی‌های ما پایان پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: هرگز نمی‌توانم پیش از آغاز بازی با توجه به شناختی که از تیم بسکتبال حفاری اهواز و بازیکنان نامداری که در این تیم عضویت دارند، پیش‌بینی خاصی داشته باشم اما طبیعی است که برای پیروزی وارد میدان می‌شویم.

آقاکوچکی در خصوص شرایط مسابقه اظهار کرد: می‌رویم تا در این دیدار پیروز شویم همانگونه که در تمام بازی‌های قبل به دنبال کسب پیروزی بودیم اما روز به روز تیم ما بهتر از گذشته می‌شود و طبیعی است که باید به یک تیم جوان فرصت بدهیم.

سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم تاکید کرد: ما در این دیدار میهمان تیم قدرتمند حفاری اهواز هستیم ولی می‌خواهیم خود را ثابت کنیم و برای این کار باید حریف را شکست دهیم، بدون تردید کار دشواری در پیش داریم اما نشدنی نیست.

وی در ادامه به بازیکنان مطرح تیم بسکتبال حفاری اهواز اشاره و بیان کرد: آنها نفرات سرشناسی مانند حامد حدادی و علی دورقی دو ملی‌پوش بسکتبال کشورمان را در اختیار دارند، به خصوص اینکه از نظر قد و سرعت در ریباند تیم قدری هستند.

آقاکوچکی خاطرنشان کرد: بازی سختی خواهد بود ولی هدف ما رسیدن به پیروزی است، ما شش بازی را باخته‌ایم و طبیعی است که فشار زیادی روی بازیکنان ما قرار داشته باشد اما از تماشاگران خوب قمی می‌خواهم کمی صبور باشند و به ما فرصت بدهند.

وی ادامه داد: برای این دیدار تمرینات خوبی انجام داده‌ایم، ما کار خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با بازیکنانی جوان آغاز کردیم اما یقین دارم که این اتفاق به نفع آینده بسکتبال قم خواهد بود و جوانان مستعدی به بسکتبال کشورمان معرفی می‌شوند.

جهش ترابری قم و حفاری اهواز از ساعت ۱۶ امروز در سالن نفت اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.90f2yt05ja26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

واگزار کردن بازی در ثانیه های اخر بازی فقط از ضعف سرمربی است نه باختهای قبلی ونه بازیکنان یکبار مسئولیت باخت را بعهده بگیرید