چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب : 8860

صبا با شکست شهرداری ساوه صدرنشین می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: بازیکن تیم فوتسال صبای قم گفت: صبا با کسب چهارمین برد خود در مقابل شهرداری ساوه صدرنشین لیگ برتر فوتسال می‌شود.
صبا با شکست شهرداری ساوه صدرنشین می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد کرمانی اظهار داشت: در لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور حفظ اقتدار در تمام بازی‌ها یکی از اهداف مهم ما است و برای همین منظور برای کسب چهارمین برد خود برابر شهرداری ساوه به میدان خواهیم رفت.

روحیه مطلوب صبا بعد از پیروزی بر پوشینه بافت
وی با تاکید بر آمادگی تیم فوتسال صبای قم بعد از تمرینات در تعطیلی لیگ برتر و بازی دوستانه با پوشینه بافت قزوین، بیان داشت: بازی آسانی با تیم فوتسال شهرداری ساوه نخواهیم داشت و چون آن ها تا پایان هفته چهارم در مکان نهم جدول رده‌بندی قرار دارند، هیچ دلیلی برای دست کم گرفتن حریف وجود ندارد.

کرمانی که یکی از مهره های کلیدی صبای قم در مسابقات امسال لیگ برتر و همچنین دیدارهای گذشته صبا بوده است، اضافه کرد: تیم ما با کسب پیروزی در هفته گذشته برابر لبنیات ارژن فارس در حال حاضر روحیه خوبی دارد و فقط به دنبال پیروزی در خانه شهرداری ساوه است.

بازیکن با تجربه تیم فوتسال صبای قم عنوان کرد: طبیعی است که باید همانند دیدار با شهرداری تبریز و فرش آراء مشهد که پیش از در خارج از خانه برگزار کرده‌ایم، هم با اقتدار و هم با حواس و هوش بسیار زیاد بازی کنیم تا بتوانیم در پنجمین دیدار خود در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر نیز پیروز شویم.

وی با اشاره به شرایط تیم فوتسال صبای قم در آستانه دیدار عصر جمعه این هفته با تیم شهرداری ساوه، افزود: با توجه به نتایج خوب بازی‌ها در چهار هفته قبل، در حال حاضر از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم تا بازی پرقدرتی را در مقابل شهرداری ساوه به نمایش بگذاریم.

کرمانی با اشاره به اینکه با توجه به پیروزی برابر پوشینه بافت قزوین در حال حاضر وضعیت خوبی در صبای قم وجود دارد، اضافه کرد: صبای قم بازی به بازی به تعامل و هماهنگی مورد انتظار کادر فنی تیم نزدیک‌تر می‌شود و خوشبختانه در تمام‌ خطوط ما بازی هماهنگی در چند هفته اخیر ارائه شده است.

جدال صبا و شهرداری جمعه شب در سالن فجر ساوه
وی در خصوص دیدار با تیم شهرداری ساوه تاکید کرد: صبا در این فصل یک مربی کاردان و بازیکنان با انگیزه زیادی دارد، بنابراین در مقابل این تیم فقط یک هدف داریم و می خواهیم همچون دیدارهای قبل با قدرت برای کسب سه امتیاز بازی کنیم.

گلزن تیم فوتسال صبای قم تاکید کرد: از هر نظر در شرایط بسیار خوب آمادگی قرار داریم و با توجه به تمرینات بسیار خوبی نیز که در طول هفته بعد از دیدار با ار‍ژن زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشته‌‌ایم، آمادگی بازیکنان صبا برای این دیدار بیشتر از گذشته خواهد بود.

وی اظهار داشت: تمام بازی‌های این فصل مهم و سرنوشت ساز است و همان‌گونه که مقابل دیگر رقبای مدعی و با انگیزه و قوی بازی کردیم، باید سعی کنیم در دیدار جمعه شب با تیم فوتسال شهرداری ساوه نیز با بیشترین انگیزه بازی کنیم تا به سه امتیاز مسابقه دست یابیم.

گفتنی است: دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و شهرداری ساوه از ساعت ۱۷ عصر جمعه هفدهم شهریور ماه در چارچوب دیداری از هفته پنجم دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در سالن فجر شهر ساوه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.90j2yt0jza26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما