پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : 8969

نشست خبری گل‌محمدی و تارتار برگزار می‌شود‌

قم نيوز : قم نیوز: نشست خبری مربیان تیم‌های هفتم و پانزدهم رده بندی لیگ برتر پیش از بازی حساس دو تیم صبای قم و گهر شهرداری دورود در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فردا شب در قم برگزار می‌شود.
نشست خبری گل‌محمدی و تارتار برگزار می‌شود‌
به گزارش قم نیوز، با حضور مربیان تیم‌های صبای قم و گهر شهرداری دورود پیش از جدال دو تیم در هفته هشتم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، یحیی گل محمدی و مهدی‌ تارتار جمعه شب در نشست خبری در خصوص این دیدار حساس این هفته تیم‌های خود در حضور خبرنگاران صبحت خواهند کرد.

این در حالی است که نشست‌ خبری مربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و گهر شهرداری دورود همانند سه دیدار قبلی صبای قم در مسابقات خانگی امسال لیگ برتر در دفتر باشگاه صبای قم خواهد بود.

با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و گهر شهرداری دورود روز شنبه شب بیست و پنجم شهریور ماه در قم برگزار می‌شود، یک روز پیش از برگزاری بازی مربیان دو تیم از ساعت ۱۷ و۳۰ دقیقه عصر روز جمعه بیست و چهارم شهریور ماه در باشگاه صبا پاسخگوی سوالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف خواهند بود.

آخرین تمرین تیم فوتبال صبای قم هم پیش از جدال حساس شاگردان یحیی گل محمدی با تیم فوتبال گهر شهرداری دورود از هفته هشتم جمعه و بعد از برگزاری نشست خبری، با حضور تمام بازیکنان این تیم در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام می‌رسد.

صبای قم در حالی این دیدار خانگی را برابر تیم فوتبال گهر شهرداری دورود برگزار می‌کند که در دیدارهای خانگی قبل مقابل تیم‌های فوتبال پیکان تهران، فجر شهید سپاسی شیراز و ملوان بندر انزلی به میدان رفته که در این بازی‌ها پیروزی چهار بر صفر مقابل تیم پیکان، شکست سه بر یک برابر ملوان بندر انزلی و تساوی یک بر یک مقابل تیم فجر شهید سپاسی را در کارنامه دارد.

هواداران صبای قم امید زیادی دارند که هفتمین تیم جدول رده‌بندی با ارائه بازی هماهنگ و منسجم مقابل گهر شهرداری دورود بتواند روند موفقیت‌های خود را ادامه دهد.

مصاف دو تیم در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در حالی برگزار می‌شود که صبا در دو بازی قبل خود به ترتیب میهمانی تیم‌های صنعت نفت آبادان و تراکتور سازی تبریز بود و با شکست برابر نفت و تساوی مقابل تراکتور سازی به این دیدار می‌آید.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.90j2yt0nna26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما