پنجشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 3810
امروز در قم صورت می‌گیرد؛

دیدار سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه با مراجع تقلید

قم نيوز : قم نیوز: نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه صبح امروز با مراجع تقلید و علما در قم دیدار می‌کند.
دیدار سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه با مراجع تقلید
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام علی محمدی صبح امروز در سفر یک روزه به قم که به مناسبت هفته وقف صورت گرفته است، با تعدادی از مراجع تقلید و علما دیدار می‌کند.

وی صبح امروز با حضور در دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی، به صورت خصوصی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه این سفر قرار است با حجت‌الاسلام سید محمد سعیدی، امام جمعه قم و تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) دیدار کند.

دیدار با آیات سبحانی، آیت‌الله نوری همدانی و آیت‌الله صافی گلپایگانی از دیگر برنامه‌های سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه در سفر به قم است.

هر سال از اول تا هفتم بهمن به نام هفته وقف نامگذاری شده و سازمان اوقاف برنامه‌های مختلفی را برای گرامیداشت این روز در نظر می‌گیرد.

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی، تجلیل از واقفین و خادمین قرآنی، برگزاری همایش خیرین، واقفین و خادمین آستان امامزادگان، غبارروبی و عطرافشانی امامزادگان به مناسبت پایان ماه صفر، تجلیل از ایثارگران و اصحاب وقف در بقاع متبرکه، برگزاری دعای ندبه و سخنرانی با موضوع وقف و... از برنامه‌های مهم سازمان اوقاف و امور خیریه در هفته وقف است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.f0s2yt0jza26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما