چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : 3919

کارگاه آموزشی وقف در اسلام برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: کارگاه آموزشی وقف در اسلام در همایش وقف و بیداری اسلامی، به میزبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه شهرستان قم در آستان امامزاده علی ابن جعفر (ع) برگزار شد.
کارگاه آموزشی وقف در اسلام برگزار شد
به گزارش قم نیوز، همایش وقف و بیداری اسلامی در آستان مبارک امامزاده علی ابن جعفر(ع)، به میزبانی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قم برگزار شد و با حضور برخی مدیران استانی، کارگاه آموزشی وقف در دین مبین اسلام در حاشیه این همایش برپا شد که در آن ارزش امر مقدس وقف مورد بررسی قرار گرفت.

این همایش که با توجه به شرایط حاکم بر کشورهای منطقه و ارتباط آن با سنت حسنه وقف برگزار شده بود، میزبان مسوولان مراکز اسلامی و مبلغان مسلمان کشورهای آمریکای لاتین بود و سعی داشت با بحث در مورد ارزش مقوله وقف در اسلام و آشنایی با آثار و برکات این امر خداپسندانه، خوراک فکری جوامع اسلامی را فراهم سازد.

در این همایش که توسط اداره اوقاف و امور خیریه قم با همکاری موسسه آموزش‌های کوتاه مدت جامه المصطفی برگزار شده بود، پس از قرائت قرآن و برنامه ویژه حفظ قرآن، به بررسی مقوله وقف پرداخته شد و در رابطه با این احسان ماندگار بحث و گفت‌وگو شد و در انتهای این مراسم نیز، مرثیه خانی برای شهادت امام رضا(ع) به دو زبان فارسی و اسپانیایی صورت گرفت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.f0s2yt0nna26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما