دوشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : 5089
جوانی بیان کرد:

انتخابات صحنه مبارزه با دشمن

قم نيوز : قم نیوز: مشاور فرمانده کل سپاه گفت: صحنه انتخابات صحنه مبارزه با دشمن است زیرا که دشمنان انقلاب اسلامی انتخابات را ابزاری برای از بین بردن انقلاب اسلامی می‌دانند.
انتخابات صحنه مبارزه با دشمن
به گزارش قم نیوز، یدالله جوانی روز دوشنبه در جمع فرماندهان، مدیران و پایوران سپاه علی بن ابیطالب با اشاره به تقابل نظام سلطه با نظام جمهوری اسلامی افزود: انتخابات همواره مورد توجه نظام سلطه است زیرا که آنان از این امر، به عنوان ابزاری برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنند.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۸۸، نشان داد که دشمنان خارجی به واسطه همراهی عوامل فریب خورده داخلی به دنبال به چالش کشیدن نظام جمهوری اسلامی و در نهایت از بین بردن آن بودند که به واسطه تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم، آن توطئه‌ها به نتیجه نرسید.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه از همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی در این دوره از انتخابات نامزد وجود دارد، اظهار داشت: مردم باید با بینش و بصیرت نامزدی را انتخاب کنند که در مقابل نظام سلطه و در دوران فتنه‌ها دچار استیصال و تردید نشود و همواره مدافع واقعی انقلاب و مردم باشد.

جوانی بر اهمیت این انتخابات تاکید کرد و گفت: نمی‌توان پیش بینی کرد که کدام حزب و گروه سیاسی بیشترین کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی را تصاحب می‌کند زیرا که میان اصولگرایان شکاف‌هایی وجود دارد که امکان حضور نامزدهای به ظاهر مستقل را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.j0k2yt0zna26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما