شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : 8293
ریيس مركز رشد دانشگاه قم خبر داد:

ايجاد نخستين مجتمع فرهنگی ديجيتال منطقه ای كشور در قم

قم نيوز : قم نیوز: ریيس مركز رشد دانشگاه قم در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که با حضور استاندار قم برگزار شد، از ايجاد نخستين مجتمع فرهنگی ديجيتال منطقه ای كشور در قم خبر داد.
ايجاد نخستين مجتمع فرهنگی ديجيتال منطقه ای كشور در قم
به گزارش قم نیوز، كرم رضا پيريايی در اين نشست با تبريك حلول ماه مبارك رمضان، بر لزوم تلاش در جهت بهره مندی از فرصت های معنوی در اين ماه مبارك تاكيد كرد.

وی با اشاره به اهميت مباحث فرهنگی در قم، لزوم تشكيل مستمر جلسات شورای فرهنگ عمومی استان و پيگيری دقيق موضوعات و مصوبات آن را خواستار شد.

در اين جلسه ریيس مركز رشد دانشگاه قم از ايجاد نخستين مجتمع فرهنگی ديجيتال منطقه ای كشور در قم خبر داد و گفت: اين مركز كه با حمايت نهادهای فرهنگی استان از هم اكنون فعاليت مقدماتی خود را آغاز كرده و در زمينه بازی های رايانه ای و انيميشن به منظور ترويج فرهنگ دينی فعاليت خواهد كرد.

همچنين در اين جلسه طرح كلينيك خانواده ارائه شده از سوی دادگستری كل استان مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در طرح كلينيك خانواده كه به صورت آزمايشی در قم اجرا می شود راهكارهای جلوگيری از تشنج و اضمحلال خانواده ها، حمايت از آسيب ديدگان اجتماعی، افراد در معرض آسيب و مشاوره آموزش و پژوهش در خصوص خانواده های در معرض آسيب با تاكيد بر آموزه های دين مبين اسلام انجام می شود.

در اين جلسه هر يك از دستگاه های اجرايی گزارشی از روند فعاليت های فرهنگی به ويژه در ماه مبارك رمضان بيان كردند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.n0j2yt0xsa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما