شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 9292

نماینده مردم قم کاندیدای ریاست جمهوری می‌شود؟

قم نيوز : قم نیوز: رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی از علی لاریجانی به عنوان نامزد بالقوه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس نام برد.
نماینده مردم قم کاندیدای ریاست جمهوری می‌شود؟
قم نیوز، کاظم جلالی در حاشیه دیدار شورای مرکزی اعضای فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با مراجع تقلید در قم در پاسخ به سئوالی درباره برنامه‌های این فراکسیون برای انتخابات دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری، از علی لاریجانی به عنوان نامزد بالقوه این فراکسیون برای انتخابات ریاست جمهوری نام برد و گفت: با توجه به سابقه مدیریت اجرایی و درایت علی لاریجانی نظر این فراکسیون برای انتخابات ریاست جمهوری بر روی ایشان است.

وی با بیان اینکه رئیس مجلس تاکنون به درخواست این فراکسیون برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری پاسخ مثبت نداده است، اضافه کرد: ما همچنان برای شرکت آقای لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری اصرار و برنامه داریم البته برخی چهره‌های دیگری که اکنون مطرح هستند نیز جزء کاندیداهای احتمالی این فراکسیون هستند.

وحدت باید در عمل شکل بگیرد

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی درباره مباحث مطرح شده در مورد وحدت در انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: وحدت مورد نظر ما وحدتی است که بر نظر امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و اصل انقلاب اسلامی شکل گیرد.

جلالی ادامه داد: شعار وحدت مورد نظر ما نیست و وحدت باید در عمل و بر پایه اصول انقلاب و نظام شکل بگیرد.

تجمیع اصولگرایان بر روی یک کاندیدای واحد مشکل است

این نماینده اصولگرای مجلس درباره تجمیع اصولگرایان برای معرفی یک کاندیدای واحد برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: طبیعتاً با توجه به گستردگی طیف اصولگرایی تجمیع اصولگرایان بر روی یک کاندیدای واحد مشکل است.

جلالی افزود: ما می‌توانیم مدلی از وحدت را داشته باشیم که بر روی شخص شکل نگیرد و بر روی برنامه‌ها و بر روی یک طیف برای اداره کشور وحدت داشته باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه مجموعه خدمت برای اداره کشور فقط رئیس جمهور را شامل نمی‌شود، اظهار داشت: رئیس جمهور معاونان و وزرای گوناگون دارد و در یک دولت وحدت ملی این افراد می‌توانند از گرایش‌های گوناگون انتخاب شوند و این موضوع می‌تواند مبنای دولت وحدت ملی قرار گیرد.
انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcd.n0n2yt0xxa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما