پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : 4495
استاندار قم:

ملت حضوری پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن خواهد داشت

قم نيوز : قم نيوز: استاندار قم با صدور پیامی از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت کرد.
ملت حضوری پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن خواهد داشت
به گزارش قم نيوز، در پیام استاندار قم آمده است: یوم الله بیست و دوم بهمن ماه سر آغاز طلوع نورانی روزی است که شب نکبت بار ۲۵۰۰ ساله سلطنت شاهنشاهی در کشور ایران را پایان داد و بانگ الله اکبر پرچم توحید را بر فراز سرزمین اسلامی ایران به‌ اهتزاز در آورد تا بساط غارتگری بیگانگان و تحقیر و ذلت ملت بزرگ ایران برای همیشه برچیده شود.

در ادامه این پیام آمده است: امروز پس از گذشت سه دهه از خیزش عظیم ملت ایران در مقابله با استکبار و احیای ارزش‌های اسلامی، در پناه آرمان الهی خمینی کبیر و درایت خردمندانه رهبر معظم انقلاب حضور مردم در صحنه‌های گوناگون، همچنان با صلابت و پابرجاست. موفقیت‌های خیره کننده در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و صنعتی انقلاب اسلامی را به قله‌های اقتدار و عزت و سربلندی رسانده است. در عرصه جهانی انقلاب اسلامی با درهم شکستن توطئه‌ها و ترفندها و هیبت قدرت‌های سلطه‌گر به سرمشق خیزش‌های ضد استکباری در سراسر عالم تبدیل شده و امروز شاهدیم که چگونه انقلاب اسلامی، مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و ایده‌ها و آرمان‌های متعالی آن شعار و مطالبه همه محرومان و مظلومان جهان شده است.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: در سی و سومین فجر پیروزی، بالندگی مبارزه و حماسه در کشورهای جهان بیانگر این پیام روشن است که استکبار جهانی باید این حقیقت غیر قابل انکار را دریابد که امروز انقلاب اسلامی به ثمر نشسته و غریو استقلال و آزادی آن در سراسر جهان طنین انداز شده است.

در این پیام افزوده شده است: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را امسال با شکوه‌تر و پرشور تر از همیشه برگزار خواهیم کرد تا بار دیگر فریاد دشمن شکن عموم مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان قم را به گوش عالم برسانیم. مردم ولایت مدار این خطه پاک همگام با امت غیور ایران اسلامی و به شکرانه نعمت الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ و حراست از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، حضوری پرشور و گسترده در راهپیمایی سراسری "یوم الله بیست و دوم بهمن" داشته و ضمن تجدید بیعت دوباره با انقلاب و نظام اسلامی با حضور گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر همبستگی و عشق و ارادت خود به ارزش‌های الهی را در مقابل دیدگان جهانیان جلوه‌گر خواهد ساخت.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.n0o2yt0oka26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما