چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : 7131
گلفشان خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مکمل‌های ورزشی

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت پزشکی ورزشی استان قم از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مکمل‌های ورزشی در قم خبر داد.
برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مکمل‌های ورزشی
به گزارش قم نیوز، محمد گلفشان اظهار کرد: هیئت پزشکی ورزشی استان قم علاوه بر تلاش برای ارائه جدیدترین امکانات و خدمات در خصوص بیمه ورزشی به ورزشکاران و تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی استان بر عهده دارد، در بخش آموزش نیز با جدیت در اجرای رسالت خطیر خود تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: امر آموزش امروزه یکی از نیازهای اساسی و ضروری جامعه ورزش است و قطعا برای اینکه ورزشکاران، مدیران، مربیان و داوران رشته‌های ورزشی مختلف در استان قم نیز از دانش روز در خصوص مسائل مربوط به موضوعات پزشکی ورزشی برخوردار شوند، امسال دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی متعددی در نظر گرفته‌ایم.

رییس هیئت پزشکی ورزشی استان قم ابراز کرد: در سال‌های اخیر همواره امر آموزش در اولویت هیئت پزشکی ورزشی قرار داشته است چرا که این مهم رسالتی است که از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی کشورمان و اداره کل ورزش و جوانان استان قم بر عهده هیئت نهاده شده است و تلاش می‌کنیم در اجرای آن سربلند باشیم.

وی یادآور شد: یکی از جدیدترین دوره‌های آموزشی که در قالب یک کارگاه آموزشی برنامه‌ریزی شده و برگزار خواهد شد، کارگاه آموزشی آشنایی با مکمل‌های ورزشی است که قطعا با استقبال بسیار خوب در نیمه دوم خرداد ماه برگزار می‌شود.

گلفشان بیان کرد: هیئت پزشکی ورزشی استان قم کارگاه آموزشی آشنایی با مکمل‌های ورزشی را با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار می‌کند و شرکت کنندگان از تجارب اساتید مجرب این فدراسیون بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به زمان برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مکمل‌های ورزشی در قم اظهار داشت: این کارگاه آموزشی در روز جمعه نوزدهم خرداد ماه برگزار می‌شود و شرکت در آن برای مدیران، مربیان، داوران و ورزشکاران آزاد خواهد بود.

رییس هیئت پزشکی ورزشی استان قم خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی آشنایی با مکمل‌های ورزشی در قم از تجارب و دانش دکتر محمد حضوری و مهندس محمدرضا روشنی در طول برگزاری این کارگاه بهره‌مند خواهند شد.

وی عنوان داشت: مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام شرکت در کارگاه آموزشی آشنایی با مکمل‌های ورزشی در قم یک قطعه عکس، تصویر آخرین مدرک تحصیلی، تصویر شناسنامه و کارت ملی و فیش واریزی به مبلغ ۲۰۰ هزار ریال به شماره حساب ۰۱۰۶۷۶۸۶۸۸۰۰۵ بانک ملی ایران به نام هیئت پزشکی ورزشی استان قم است، ضمن اینکه این مبلغ به صورت حضوری نیز دریافت می‌شود.

گلفشان ادامه داد: افراد علاقمند و مایل به شرکت در کارگاه آموزشی آشنایی با مکمل‌های ورزشی در قم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه برگزاری این کارگاه به دفتر هیئت پزشکی ورزشی واقع در مجموعه ورزشی تختی منطقه دورشهر قم مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۷۷۳۴۶۷۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.s052yt0ffa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما