يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 7933
در وزن منهای 70 کیلو گرم انجام می شود؛

اعزام صادق به کیک بوکسینگ جهانی یونان

قم نيوز : قم نیوز: محمدجواد صادق کیک بوکسینگ کار قمی به‌عنوان تنها نماینده ورزش‌های رزمی قم عازم پیکارهای جهانی در کشور یونان شد.
اعزام صادق به کیک بوکسینگ جهانی یونان
به گزارش قم نیوز، محمدجواد صادق ورزشکار ارزنده هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در رشته کیک بوکسینگ به‌عنوان یکی از اعضای تیم ملی کیک بوکسینگ راهی مسابقات جهانی شد.

این دوره از مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی جهان در سبک لوکیک با حضور کشورهای مقتدر از سراسر دنیا و کیک بوکسینگ‌کاران مدعی در اوزان مختلف به مدت پنج روز در سالن مرکزی شهر تسالونیکی کشور یونان برگزار می‌شود.

صادق به نمایندگی از هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم در این دوره از پیکارها حضور یافته است و یکی از بخت‌های قرار گرفتن بر روی سکو و کسب مدال در رقابت‌های جهانی یونان به شمار می‌رود.

این کیک بوکسینگ کار با تجربه و افتخار آفرین در حالی مسافر مسابقات جهانی یونان شد که در حال حاضر هیئت ورزش‌های رزمی یکی از هیئت‌های پرافتخار ورزش قم به شمار می‌رود و سبک‌های متعددی در این هیئت در هر دو بخش مردان و بانوان به صورت کاملا جدی و حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.

ورزشکاران فعال در هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در سال‌های اخیر در هر دو بخش مردان و بانوان در میادین مختلف داخلی و برون مرزی درخشیده‌اند و حاصل آن کسب مدال‌های رنگارنگ از رقابت‌های قهرمانی کشور و مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی بوده است.

در سال گذشته به نمایندگی از هیئت ورزش‌های رزمی استان قم دو بانوی اعزامی هیئت ورزش‌های رزمی قم به پیکارهای ووینام قهرمانی جهان موفقیت ارزنده‌ای را کسب کرده و به مدال‌های طلا و نقره جهان دست یافتند تا حضور در عرصه رقابت‌های مهم داخلی و برون‌مرزی در این هیئت همچنان پرقدرت ادامه یابد.

در واقع این قابلیت و توانمندی به اندازه بسیار بالایی در بین ورزشکاران فعال در هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به چشم می‌خورد زیرا در چند سال اخیر رزمی‌کاران قمی موفقیت‌های زیادی در عرصه مسابقات مهم برون مرزی و کشوری به دست آورده‌اند.

کسب مدال از رقابت‌های جهانی، بین المللی و آسیایی و همچنین چندین عنوان پیکارهای قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف زیر مجموعه هیئت ورزش‌های رزمی گویای توانمندی ورزشکاران رزمی قم است و به نظر می‌رسد صادق نیز در مسابقات جهانی یونان بتواند این روند را ادامه دهد.

در حال حاضر نزدیک به ۲۰ سبک به‌عنوان زیر مجموعه هیئت ورزش‌های رزمی استان قم فعال هستند که هر کدام از این سبک‌ها ورزشکاران بسیار مستعدی دارند که یا حضور در مسابقات مهم برون‌مرزی را تجربه کرده‌اند و یا در آستانه اعزام قرار دارند.

با برنامه‌ریزی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در برگزاری مسابقات لیگ رزمی در قم، در سال‌های اخیر لیگ ورزش‌های رزمی قم در رشته کیک بوکسینگ در هر دو بخش مردان و بانوان برگزار شده است و امسال نیز این رقابت‌ها را برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.s052yt0nsa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما