دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 6538
خازنی خبر داد:

دعوت بازیکن صبای قم به تیم ملی نوجوانان

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم از دعوت بازیکن آینده دار تیم فوتبال صبای قم به تیم ملی نوجوانان کشورمان خبر داد.
دعوت بازیکن صبای قم به تیم ملی نوجوانان
به گزارش قم نیوز، سیدجواد خازنی  اظهار کرد: اردوی تیم ملی فوتبال رده سنی نوجوانان کشورمان با دعوت کادر فنی این تیم از بازیکنان مورد نظر از دو روز دیگر آغاز می‌شود که در بین بازیکنان دعوت شده، یک بازیکن از صبای قم نیز حضور دارد.

وی ادامه داد: برای تشکیل یکی از جدی‌ترین اردوهای آماده سازی تیم فوتبال رده سنی نوجوانان کشورمان، علی دوستی مهر سرمربی این تیم از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم فوتبال نوجوانان دعوت کرده است که حسین ترکی‌زاده از صبای قم در این لیست قرار دارد.

خازنی با بیان اینکه ترکی‌زاده از بازیکنان آینده‌دار تیم فوتبال نوجوانان صبای قم است، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال، علی دوستی اردوی جدید تیم نوجوانان را در حالی با دعوت از بازیکنان مورد نظر قصد دارد از روز چهارشنبه برگزار کند که این مربی پس از قهرمانی در تورنمنت قزاقستان چند روزی به بازیکنان فرصت داد تا استراحت کنند.

مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم خاطرنشان کرد: بدین ترتیب اردوی جدید تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان از روز چهارشنبه بیستم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و بازیکنان دعوت شده به اردو باید ساعت ۱۴ این روز در کمپ تیم‌های ملی خودشان را به کادر فنی معرفی کنند.

وی عنوان داشت: این اردو تا ۲۴ اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی ادامه خواهد داشت و بازیکنان عصر روز یکشنبه این اردو را ترک خواهند کرد، ضمن اینکه مربیان تیم ملی نوجوانان کشورمان تلاش می‌کنند یک دیدار دوستانه را در این اردو مهیا کنند که البته نام حریف به زودی مشخص می‌شود.

خازنی در ادامه در خصوص قرعه کشی رقابت‌های فوتبال نوجوانان قهرمانی آسیا که قرار است روز پنجشنبه هفته جاری در تهران برگزار شود، تصریح کرد: علی دوستی‌مهر به همراه سرپرست تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در این قرعه کشی شرکت خواهند کرد و امیدواریم که هر قرعه‌ای در بیاید منجر به صعود تیم نوجوانان به جام جهانی شود.

وی اظهار داشت: یقینا حضور تیم ملی فوتبال رده سنی نوجوانان کشورمان در جام جهانی بسیار مهم و هدف اصلی کادر فنی تیم ملی و فدراسیون فوتبال کشورمان است و با توجه به میزبانی ایران در برگزاری این رقابت‌ها، دستیابی به این مهم ارزشی خاص دارد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.s092yt0kja26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما