چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : 1623
کرمانی:

بازی آسانی برابر ماهان در پیش نداریم

قم نيوز : قم نیوز: گلزن برتر تیم فوتسال صبای قم گفت: در لیگ سیزدهم حفظ اقتدار در بازی‌های خانگی یکی از اهداف مهم ما است و به همین منظور برای کسب ششمین برد متوالی در خانه تلاش می‌کنیم.
بازی آسانی برابر ماهان در پیش نداریم
به گزارش قم نیوز، محمد کرمانی امروز اظهار کرد: بازی آسانی با تیم فوتسال فولاد ماهان اصفهان نخواهیم داشت و چون آنها تا پایان هفته دهم شرایط برابری با ما دارند، هیچ دلیلی برای دست کم گرفتن آنها وجود ندارد.

وی بیان کرد: فولاد ماهان اصفهان با کسب تساوی در دو هفته متوالی لیگ برتر برابر تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و شهرداری ساوه در حال حاضر روحیه خوبی ندارد و ممکن است برای ما دردسر‌ساز شود اما تیم ما در خانه به طور حتم بهترین بازی خود را ارائه می‌کند.

بازیکن باتجربه تیم فوتسال صبای قم عنوان کرد: طبیعی است که باید همانند دیدار با گیتی پسند با اقتدار و با حواس و هوش بسیار زیاد بازی کنیم تا بتوانیم در ششمین دیدار خانگی خود در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر نیز به پیروزی برسیم.

وی با اشاره به شرایط تیم فوتسال صبای قم در آستانه دیدار جمعه این هفته با تیم فوتسال فولاد ماهان اصفهان، اضافه کرد: با توجه به نتایج خوب بازی‌ها در ۱۰ هفته قبل، در حال حاضر از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم تا بازی پرقدرتی را مقابل فولاد ماهان اصفهان به نمایش بگذاریم.

کرمانی با اشاره به اینکه بعد از باخت هفته گذشته به گیتی پسند اصفهان تمام بازیکنان صبا برای پیروزی صبای قم انگیزه بالایی دارند، گفت: صبای قم بازی به بازی به تعامل و هماهنگی مورد انتظار کادر فنی تیم نزدیک‌تر می‌شود و صد در صد بازی بسیار خوبی برابر فولاد ماهان اصفهان به نمایش می‌گذاریم.

وی در خصوص دیدار با تیم فولاد ماهان اصفهان تاکید کرد: آنها با داشتن بازیکنان ملی‌پوش تیم بسیار خوبی هستند، بنابراین در مقابل این تیم کار آسانی در پیش نخواهیم داشت و باید همچون دیدارهای قبل با قدرت بالا بازی کنیم.

بازیکن گلزن تیم فوتسال صبای قم تاکید کرد: از هر نظر در شرایط بسیار خوب آمادگی قرار داریم و با توجه به تمرینات بسیار خوبی که در طول هفته بعد از دیدار با گیتی پسند زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشته‌‌ایم، آمادگی بازیکنان صبا برای بازی با فولاد ماهان اصفهان دو چندان شده است.

وی اظهار کرد: تمام بازی‌های این فصل مهم و سرنوشت‌ساز است و همانگونه که مقابل گیتی‌پسند مدعی و با انگیزه و قوی بازی کردیم، باید سعی کنیم در دیدار جمعه با تیم فوتسال فولاد ماهان اصفهان نیز با بیشترین انگیزه بازی کنیم تا به سه امتیاز مسابقه دست یابیم.

کرمانی که امسال یکی از گلزنان برتر تیم فوتسال صبای قم محسوب می‌شود، در بازی هفته گذشته صبای قم در مصاف با تیم صدرنشین گیتی پسند اصفهان در هفته دهم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز برای تیمش گلزنی کرد.

دیدار صبای قم و فولاد ماهان اصفهان از ساعت ۱۶ جمعه ۲۷ آبان در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.x0f2yt09sa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما