پنجشنبه ۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 1902
باقری لنكرانی:

اصولگرایان اگر از گفتمان انقلاب غافل شوند شكست خواهند خورد

قم نيوز : قم نیوز: عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینكه جریان فتنه با نقاب وارد عرصه انتخابات خواهد شد گفت: با غفلت از اصول و ارزشها و گفتمان انقلاب و رهبری شكست حتمی خواهد بود.
اصولگرایان اگر از گفتمان انقلاب غافل شوند شكست خواهند خورد
به گزارش قم نیوز، كامران باقری لنكرانی چهارشنبه شب در نشست سیاسی مجلس ایده آل در دهه چهارم انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه معصومیه قم افزود: عده ای از اصولگرایان نباید فقط به حضور در مجلس و قرار گرفتن در قدرت بیاندیشند و از اصول و ارزشها غافل شوند.

وی خاطرنشان كرد: بدون شك جریان فتنه با نقاب اسلامیت و انقلابی بودن و با شعارهای آرمانی و متعادل وارد عرصه انتخابات خواهد شد و همه مردم وظیفه دارند در امتحان سخت انتخابات آینده مجلس، شعارها و شاخص های درست و اصولی برای انتخاب كاندیداهای اصلح را به دقت كنكاش و واكاوی كرده و به ظواهر دقت نكنند.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: امروز افرادی نمی توانند با شعار دفاع از گفتمان امام و انقلاب بر ضد آموزه های دینی و بر خلاف ارزشهای امام و رهبری گام بردارند.

وی با بیان اینكه فردمحوری و دوری از آرمانها و شاخصهای اسلامی و انقلابی، آفتی است كه احزاب سیاسی دچار آن می شوند تصریح كرد: امروز با وجود رویش های بسیار و گذر از توطئه ها و فتنه های دشمنان، انقلاب اسلامی از دورانی كه مردم برای نمایندگان مجلس به حداقل ها رضایت بدهند گذشته است.

باقری لنكرانی تاكید كرد: احزاب، گروهها و نمایندگان مردم باید اصل و اساس را بر دفاع و پایبندی به اصول و ارزشهای اسلامی و انقلابی و تبعیت از منویات رهبری قرار داده و همواره همه فعالیت های اجتماعی و سیاسی را به عنوان یك وظیفه و تكلیف دینی و شرعی تلقی كنند.

وی ضمن اظهار تاسف از فاصله گرفتن برخی افراد از دینداری و عمل به تكلیف برای حضور در قوه مجریه و مقننه خاطرنشان كرد: نشست های سیاسی نباید به محفلی برای بدگویی دیگران تبدیل شود، بلكه در این نشست ها باید ترویج باورها و اندیشه های دینی و انقلابی را مورد توجه قرار داده تا فعالیت های سیاسی و اجتماعی در مسیر درست حركت كند.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود هدف از تشكیل این جریان را تبیین درست و اصولی گفتمان انقلاب و روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه عنوان كرد و گفت: امروز حجت شرعی ما بر این اساس شكل گرفته كه گفتمان اصیل انقلاب را شناخته و با بصیرت و آگاهی زمینه حضور كسانی را كه می توانند در این صراط مستقیم گام بردارند در مجلس فراهم بیاوریم.

وی با بیان اینكه جبهه پایداری انقلاب اسلامی هنوز در خصوص حضور كاندیداهای مورد نظر خود در عرصه انتخابات تصمیم نگرفته است اظهار داشت: جبهه پایداری وحدت با جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات آینده مجلس را به شرط آنكه واقعا اصولگرایی باشد خواهد پذیرفت و برای تحقق این امر گفتگوهایی انجام داده ایم.

باقری لنكرانی دلایل عدم ائتلاف با اصولگرایان را عدم اعتماد به برخی افراد مساله دار در این جریان دانست و گفت: كسانی كه به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای شفاف سازی و تبیین مواضع خود در جریان فتنه ۸۸ لبیك نگفته و در برابر فتنه گران سكوت اختیار كردند، چگونه می توان در آینده به آنها اعتماد كرد.

وی همچنین از برخی حركات مجلس هشتم و بحث و بررسی های بی مورد نمایندگان از جمله تصویب یك قانون و لغو آن پس از یك هفته و هدر رفتن وقت ارزشمند مجلس انتقاد كرد و گفت: در عین حال مجلس هشتم نقاط مثبت و اقدامات ارزشمند بسیاری همچون تصویب قانون هدفمندی یارانه ها انجام داده است.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: بدنه دولت دهم و اكثریت وزیران كابینه از افرادی خدمتگزار بوده و دولت نهم و دهم خدمات شایسته ای را تاكنون برای كشور انجام داده است، اما این خدمتگزاری همواره باید به عنوان اصل و اساس قرار گرفته و دولت از حاشیه ها دوری كند.

وی در پایان با بیان اینكه جبهه پایداری به دنبال سهم خواهی در انتخابات آینده مجلس نیست خاطرنشان كرد: این جریان به دنبال راه یافتن اصولگرایان حقیقی به مجلس است، البته برخی اعضای جبهه پایداری با توجه به تجربیات و تاثیرگذاری خود، شاید در انتخابات مجلس حضور یابند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.z0f2yt0nxa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما