پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : 1308
با رای اعتماد دوباره به وزیر اقتصاد؛

مجلس آرامش را به کشور بازگرداند

قم نيوز : قم نیوز: وزیر نیرو با اشاره به رای اعتماد مجلس به وزیر اقتصاد و امور دارایی، گفت: مجلس با این کار آرامش را به کشور بازگرداند.
مجلس آرامش را به کشور بازگرداند
به گزارش قم نیوز، مجید نامجو در مراسم آغاز عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهری قم که ظهر امروز در ساختمان آبفا استان قم برگزار شد، فراگیری موج بیداری ملت‌های جهان در برابر استکبار جهانی را، تاثیرپذیری از افکار و اندیشه‌های امام خمینی(ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی موجب بیداری اذهان بیدار انسان‌های آزاده جهان شده است.

وی با بیان اینکه ملت‌های دنیا دیگر استکبار جهانی را شناخته‌اند، افزود: دستور ترور سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس‌ بیانگر ماهیت پلید استکبار جهانی است و برای تمام ملت‌ها مشخص می‌کند که چه کسی تروریست است.

وزیر نیرو در ادامه عصبانیت استکبار جهانی از نفوذ انقلاب اسلامی در میان جهانیان را، علت صدور دستور ترور فرمانده سپاه قدس دانست و گفت: رهبری معظم با اقتدار کامل نظام مقدس جمهوری اسلامی را پیش می‌برد و بر اقتدار جمهوری اسلامی می‌افزاید و همین امر سبب شده است که دشمنان نظام از هیچ کاری برای جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی در بین ملت‌های جهان خودداری نکنند.

وی از طراحی‌های گوناگون دشمن برای انقلاب اسلامی و مردم کشور خبر داد و گفت: دشمن به تازگی سه سناریو دروغین را در دستور کار خود قرار داده است که به خیال خود بتواند با توجه به اهمیت انقلاب اسلامی برای جهانیان، اذهان ملت‌های جهان را از تظاهرات‌های ضد دولتی در غرب به ویژه در آمریکا منحرف سازد و اعتماد جهانیان به نظام مقدس جمهوری اسلامی را کاهش دهد.

نامجو در ادامه با اشاره به طرح‌های جدید دشمن برای نظام اعلام کرد: طرح سوری ترور سفیر عربستان در آمریکا یکی از خنده‌دارترین این طرح‌ها است که استکبار جهانی قصد دارد با استفاده از این خیال‌پردازی به اهداف پلید خود برسد اما غافل از آن است که مدت‌ها است ملت‌های جهان ذات و ماهیت دروغین او را شناخته‌اند.

وی پرونده‌سازی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشور را از دیگر اقدامات استکبار جهانی در مقابله با فراگیر شدن انقلاب اسلامی دانست و افزود: کشور به دنبال پیشرفت در عرصه پزشکی و صنعت است که فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کمک خوبی برای کشور خواهد بود اما استکبار جهانی برای مقابله با پیشرفت انقلاب اسلامی قصد دارد برنامه‌های صلح‌آمیز کشور را ضد بشری معرفی کند.

وزیر نیرو مسئله حقوق بشر را سومین سناریو و قصه‌پردازی استکبار علیه انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی به دلیل حاکمیت دین مبین اسلام بر جامعه دارای بالاترین ضریب حقوق اجتماعی و بشری است اما این دشمنان برای رسیدن به اهداف خود هر موضوع کوچکی را آنقدر بزرگ می‌کنند تا به اهداف خود برسند.

وی در ادامه به مسئله اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی اشاره کرد و گفت: فردی با سوء استفاده از سیستم بانکی که نیاز به اصلاح دارد، توانسته است مبلغی را اختلاس کند و این موضوع هیچ ربطی به اصل نظام ندارد و در صورت فعالیت مسئولان و مردم بر اساس قوانین نظام، شاهد کارآمدی نظام خواهیم بود.

نامجو با بیان اینکه برخی خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می‌کنند، اعلام کرد: گسترش و فعالیت رسانه‌ای در این باره، نوعی از نقشه‌های دشمن است تا با استفاده از گسترش دادن ابعاد این خبر، به اهداف شوم خود برسند.

وی وحدت را عامل قدرت یافتن نظام دانست و در این رابطه افزود: مجلس با دادن رای اعتماد به وزیر اقتصاد و امور دارایی، آرامش را به کشور برگرداند و موجب وحدت رویه مسئولان در کشور شد و مشتی محکم بر دهان دشمنان نظام زد که فرآیندی قابل تقدیر است.

وی تاکید کرد: باید فضای وحدت و همدلی را در مقابل جبهه‌ای که در مقابل ما ایجاد کرده‌اند، حفظ کنیم.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.z0f2yt0sja26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما