يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : 5700
سوری بیان کرد:

آمادگی پذيرايی از 40 هزار مهمان نوروزی در روز در آموزش و پرورش

قم نيوز : قم نیوز: حمیدرضا سوری گفت: با توجه به امكانات موجود استان آمادگی داريم پذيرايی از ۴۰ هزار مهمان نوروزی را در طول روز در آموزش و پرورش داشته باشيم.
آمادگی پذيرايی از 40 هزار مهمان نوروزی در روز در آموزش و پرورش
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا سوری با بیان این که تا صبح روز یک شنبه ۲۸ اسفندماه جاری استان قم تعداد ۶۰۱۱ نفر روز زائر را در قالب یک هزار و ۳ خانوار پذیرا بوده است گفت: به منظور سهولت در انجام عبادات و زیارات هموطنان عزیز تلاش شده است تا بيشترين تمركز كلاس های آماده شده برای اسكان مهمانان نوروزی در مناطق مرکزی شهر مقدس قم و نزدیکی بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) انجام گیرد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قم اضافه كرد: با توجه به شرايط آب و هوايی استان قم در ايام نوروز از مجموع كلاس های آماده شده تعداد زیادی از اتاق های پذیرش در اين استان علاوه بر داشتن امكاناتی نظير اجاق گاز و يخچال و تلویزیون به وسایل گرما زا نيز تجهيز شده است.

وی با بيان اينكه استان قم از جمله چند استان اول در جذب مسافر در ايام نوروز در كشور بوده است يادآور شد، امسال با تاکید مقام عالی وزارت آموزش و پرورش و پی گیری ارزشمند معاون محترم توسعه منابع و پشتیبانی وزارت متبوع برای خدمت رسانی بهتر به مسافران نوروزی و آرامش خاطر این عزیزان در سفرهای در پیش رو خريد تجهيزات و امكانات به صورت جدی تر و گسترده تر در شهر کریمه اهل بیت (س) انجام شد كه به مدارس تحويل گردید تا در رفاه فرهنگیان عزیز از آن به نحو شایسته استفاده شود.

نایب رییس ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان استان قم با اشاره به هماهنگی هاي صورت گرفته با دستگاه هایی چون استانداری محترم، شهرداری، ‌ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری،‌ جمعيت هلال احمر و نیروی انتظامی خاطر نشان كرد: با توجه به امكانات موجود استان و در نظر گرفتن تمامی شرایط زیارتی و موقعیت های مسیری و جاده ای شهر مقدس قم آمادگی داريم پذيرايی از ۴۰ هزار مهمان نوروزی را در طول روز در آموزش و پرورش داشته باشيم.

وی با تاكيد به خوابگاه های دانش آموزی، مراکز تربیت معلم، آموزشکده های فنی پسران، سالن های ورزشی و اردوگاه های آموزش و پرورش برای پذيرش از مهمانان نوروزی اظهار كرد: توسط خانه معلم، باشگاه فرهنگیان و ستادهای پذیرش نواحی حداقل يك وعده غذای گرم به ۵ هزار فرهنگی و خانواده ایشان به صورت رايگان داده می شود.

وی در پايان افزود: سال گذشته قریب ۲۵۰ هزار نفر روز مهمان نوروزی در استان قم از كلاس های درسی تجهيز شده و مراکز رفاهی و ... استفاده كردند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.z0k2yt05za26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما