پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : 4503
در لیگ دسته اول فوتسال برگزار می‌شود؛

فراز قم در مصاف نفت امیدیه به دنبال اعاده حیثیت

قم نيوز : قم نيوز: فراز قم برای اعاده حیثیت و بهبود موقعیت خود در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور برابر نفت امیدیه اهواز قرار می‌گیرد.
فراز قم در مصاف نفت امیدیه به دنبال اعاده حیثیت
به گزارش قم نيوز، دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی وارد هفته چهارم خود می‌شود که تیم فوتسال فراز قم در دیداری حساس در خانه مقابل تیم فوتسال نفت امیدیه یکی از دو نماینده استان خوزستان در لیگ دسته اول به میدان می‌رود.

فرازی‌ها در حالی فردا در این دیدار خانگی به مصاف تیم فوتسال امیدیه اهواز می‌روند که از کمتر شانسی برای صعود از گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به مرحله نیمه‌نهایی برخوردارند اما باید برای بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی تلاش ‌کنند.

بر همین اساس مسابقه تیم‌های فوتسال فراز قم و نفت امیدیه اهواز به میزبانی شاگردان ابوالفضل ثانی در فراز قم از ساعت ۱۶ عصر جمعه بیست و دوم بهمن ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و دو تیم در شرایطی به میدان می‌روند که وضعیت نفت امیدیه اهواز در جدول گروه دوم بهتر از فراز قم است.

فراز قم و نفت امیدیه اهواز در حالی در این مسابقه حساس برابر یکدیگر به میدان می‌روند که تا پایان دیدارهای هفته دهم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در گروه دوم، فراز قم با کسب چهار پیروزی، یک تساوی و پنج باخت در بین چهار تیم نیمه دوم جدول قرار دارد.

این در حالیست که تیم فوتسال نفت امیدیه اهواز وضعیتی بهتر از نماینده فوتسال استان قم دارد و در واقع نفتی‌ها در بین چهار تیم بالای جدول رده‌بندی این گروه قرار دارند و در جدال نزدیک با گاز خوزستان، ماهان نوین اصفهان و تیم بنیاد مسکن فارس در این گروه برای صعود به نیمه‌نهایی رقابت می‌کنند.

دو تیم آخرین بار در دیدار رفت خود در رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور قرار بود در سالن نفت اهواز به مصاف یکدیگر بروند که در آن مسابقه فراز قم در میدان حاضر نشد تا نتیجه سه بر صفر به سود نفت امیدیه به ثبت برسد.

نکته جالب توجه در مورد تیم فوتسال نفت امیدیه اهواز یکی از دو نماینده استان خوزستان در مسابقات امسال لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور این است که نفتی‌ها دو سال قبل در لیگ دسته دوم فوتسال کشور حضور داشتند و در واقع آنها یکی از جدیدترین تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول این فصل فوتسال محسوب می‌شوند.

بازیکنان فراز بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات مطلوب خود در هفته گذشته و کسب دو پیروزی خانگی مقابل تیم‌های بنیاد مسکن فارس و کاوه زرند کرمان، از وضعیت روحی و جسمی و همچنین هماهنگی تیمی مطلوبی نیز برخوردارند و با آمادگی مطلوبی برابر حریف خود صف‌آرایی می‌کنند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.z0o2yt0ksa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما