دوشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 541
با برتری برابر توابع تهران؛

بسکتبالیست‌‌های نونهال قم به صعود نزدیک شدند‌

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال رده سنی نونهالان قم در تلاش برای رسیدن به مراحل پایانی مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور، مقابل توابع تهران به برتری رسید.
بسکتبالیست‌‌های نونهال قم به صعود نزدیک شدند‌
به گزراش قم نیوز، پیکارهای بسکتبال قهرمانی کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان امسال به شکل و شیوه‌ای متفاوت‌ نسبت به دوره‌‌های قبل به انجام می‌رسد تا تیم‌های برتر این رقابت‌ها مشخص شوند.

در حالی‌که تیم‌های حاضر در مناطق مختلف گروهی به شکل دوره‌ای رقابت‌های خود را برای مشخص شدن تیم‌های راه یافته به مرحله دوم برگزار کردند، در نهایت از هر گروه در هر رده سنی دو تیم جواز صعود را به دست آورد تا مرحله نخست برای شناخت مدعیان به انجام برسد.

در مرحله گروهی چهار رده سنی مینی بسکتبال، نونهالان، نوجوانان و جوانان در مجموع شش گروه وجود داشت که تیم‌های استان‌های مختلف شرکت‌کننده در مسابقات امسال قهرمانی کشور، در شش گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم‌های بسکتبال استان قم در این چهار رده سنی در منطقه دو کشور با حریفان خود به رقابت پرداختند که در نهایت با توجه به تلاش و زحمات بی‌دریغ مربیان پایه بسکتبال قم، هر چهار تیم با کسب نتایجی موفقیت‌آمیز به مرحله دوم رقابت‌‌ها راه یافتند.

مرحله دوم رقابت‌های مینی بسکتبال، نونهالان، نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور مانند دوره‌های گذشته دیگر به شکل گروهی برگزار نمی‌شود بلکه تیم‌های راه یافته از گروه‌های مختلف بازی‌های خود را به صورت حذفی برگزار می‌کنند.

بدین ترتیب تیم‌های اول و دوم گروه‌های مختلف در مرحله حذفی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که البته با برنامه جدید فدراسیون بسکتبال، این رقابت‌ها به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شود تا مدعیان به مرحله بعد راه پیدا کنند.

بر همین اساس تیم‌ رده سنی نونهالان بسکتبال استان قم که هدایت آن را حمید سلیمی بر عهده دارد در تلاش برای راهیابی به مراحل پایانی برگزاری مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور، در دیدار رفت مرحله دوم برابر تیم بسکتبال نونهالان توابع تهران به میدان رفت و در پایان برابر میهمان خود به برتری دست یافت.

با برنامه‌ریزی صورت گرفته، بازی‌ تیم‌ بسکتبال نونهالان و جوانان هیئت بسکتبال استان قم با تیم‌ این رده سنی از توابع تهران به میزبانی هیئت بسکتبال قم در سالن شهید محمود رضائیان منطقه بلوار امین قم برگزار شد که در نهایت بسکتبالیست‌‌های نونهال آینده‌دار قمی توانستند میهمان خود را با با نتیجه ۵۶ بر ۴۲ شکست داده و به دیدار برگشت امید زیادی پیدا کردند.

تیم بسکتبال رده سنی نونهالان هیئت بسکتبال استان قم در حالی مقابل تیم توابع تهران صف‌آرایی کرد و به برتری رسید که بسکتبالیست‌های رده سنی جوانان قم نیز در دیدار رفت مرحله دوم برابر توابع تهران به میدان خواهند رفت تا بدین ترتیب دیدارهای دور رفت از مرحله دوم مسابقات بسکتبال قهرمانی رده‌‌های سنی کشور به انجام برسد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd2f0k6yt0o.a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما