دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 109
عموئیان خبر داد:

رقابت 4 بانوی قمی در قهرمانی در پینگ پنگ کشور

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم از اعزام چهار بانوی پینگ پنگ باز قمی به رقابت‌های قهرمانی کشور جوانان و تلاش آنها برای قرار گرفتن در بین برترین‌های خبر داد.
رقابت 4 بانوی قمی در قهرمانی در پینگ پنگ کشور
به گزارش قم نیوز، محمد عموئیان امروز اظهار داشت: بر‌اساس تقویم فدراسیون پینگ پنگ پیکارهای قهرمانی رده سنی جوانان دختر قهرمانی کشور به مدت چهار روز به میزبانی هیئت پینگ پنگ استان قزوین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز مسابقات قهرمانی جوانان دختر کشور به نحوه برگزاری این رقابت‌ها و تعداد تیم‌های شرکت کننده از استان‌های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: مسابقات تیمی قهرمانی کشور جوانان دختر در مجموعه ورزشی غدیر قزوین و با حضور ۲۲ تیم برگزار می‌شود.

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم ابراز داشت: این رقابت‌ها در سه قسمت تیمی، انفرادی و دونفره به مدت چهار روز در مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار خواهد شد، ضمن اینکه مرحله مقدماتی تیمی با حضور ۲۲ تیم در هشت گروه سه و دو تیمی به صورت دوره ای به انجام خواهد رسید.

وی با اشاره به جدول مرحله مقدماتی تیمی این دوره از مسابقات خاطرنشان کرد: در گروه نخست این دوره از پیکارها تیم‌های قزوین، البرز و آذربایجان غربی حضور دارند و در گروه دوم نیز تیم‌های پینگ پنگ گلستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد پیکار می‌کنند.

عموئیان اضافه کرد: این در حالی است که تیم پینگ پنگ دختران رده سنی جوانان قم در مرحله مقدماتی با تیم‌های فارس و گیلان در گروه سوم جای دارد و برای صعود به مرحله دوم باید رقابتی نزدیک را با این دو تیم برگزار کند.

وی یاد آور شد: در گروه چهارم مسابقات پینگ پنگ قهرمانی دختران جوان کشور نیز تیم‌های خوزستان، مرکزی و چهار محال و بختیاری حضور دارند و در گروه پنجم نیز سه تیم اصفهان، توابع تهران و هرمزگان برای صعود رقابت می‌کنند.

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم به تیم‌های حاضر در گروه ششم نیز اشاره کرد و بیان داشت: در این گروه تیم‌های پینگ پنگ تهران، خراسان رضوی و سمنان حضور دارند، ضمن اینکه تیم‌های کرمانشاه و مازندران در گروه هفتم مسابقه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در گروه هشتم مسابقات پینگ پنگ رده سنی جوانان دختر قهرمانی کشور در شهر قزوین نیز تیم‌های پینگ پنگ همدان و کردستان حضور دارند که در پایان مسابقات مرحله مقدماتی، از هر گروه تیم‌های برتر راهی مرحله دوم می‌شوند.

عموئیان با بیان اینکه سرداوری این مسابقات را شهلا عامری بر عهده دارد همچنین از هر گروه دو تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند، خاطرنشان کرد: در ترکیب تیم پینگ پنگ دختران جوان قم در این دوره از پیکارها، زهرا ۱۲ امامی، زهرا امین زاده، فاطمه جوکار و فاطمه محقق به مصاف حریفان خواهند رفت، ضمن اینکه منیره امیری خواه هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

انتهای/105
https://qomnews.ir/vdcd2n0f6yt0z.a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما