شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 820
همزمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری به قم؛

کارخانه سیمان قم افتتاح می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان قم پروژه کارخانه سیمان قم به صورت رسمی به بهره‌برداری خواهد رسید.
کارخانه سیمان قم افتتاح می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور از شرکت سیمان نیزار قم در منطقه صنعتی نیزار بازدید کرد.

استاندار قم در حالی که مدیران دستگاه‌های دولتی استان نیز در بازدید وی را همراهی می‌کردند، از نزدیک میزان پیشرفت و آمادگی پروژه را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: درصدد هستیم این طرح عظیم صنعتی به‌زودی در ایام سال روز سفر مقام معظم رهبری به استان قم به صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم نیز در حاشیه این بازدید، راه‌اندازی شرکت سیمان نیزار قم را برای اعتلای اقتصادی استان تحولی ویژه دانست و اظهار کرد: این طرح با اشتغال‌زایی بیش از ۱۶۰ نفر در فاز اول راه‌اندازی توانسته است بستر اشتغال غیرمستقیم قریب به ۴۵۰ نفر را در استان فراهم کرده و با راه‌اندازی و شروع به‌کار فاز دوم کارخانه، این میزان به دو برابر افزایش خواهد یافت.

یونس عالی‌پور در ادامه تصریح کرد: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده دراین کارخانه به بیش از ۲ هزار میلیارد ریال خواهد رسید که در حال حاضر برای راه‌اندازی فاز اول آن هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در پایان میزان سیمان تولیدی کارخانه را مطلوب دانست و اظهار کرد: این کارخانه با توان تولید روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ تن سیمان خاکستری پرتلند آغاز به کار خواهد کرد و امیدواریم تا اواخر سال جاری به تمام ظرفیت پیش‌بینی شده دست یابد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd2z0j6yt0x.a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما