يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 45717
منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

افتتاح ۱۹۵ واحد مسکن مهر قم در دهه فجر

قم نيوز : قم نیوز: افتتاح مسکن مهر قم سرپرست روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم اعلام کرد: بیش از ۱۰ پروژه عمرانی در ایام ا...دهه فجر در استان قم به بهره‌برداری می‌رسد.
افتتاح ۱۹۵ واحد مسکن مهر قم در دهه فجر
به گزارش قم نیوز، مهدی رحیمی راد گفت: این اداره کل برای گرامیداشت و پاسداشت دهه فجر در نظر دارد به طور ویژه و خاص اقداماتی در این خصوص انجام دهد.

سرپرست روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم افزود: از این دست برنامه‌ها می‌توان به برگزاری ملاقات مردمی مدیرکل و سایر مدیران این دستگاه با اقشار مختلف مردم، تشریح اقدامات این اداره کل برای عموم مردم در مساجد، حضور در برنامه‌های صدا و سیمای استانی، نشست خبری با اصحاب رسانه و افتتاح پروژه‌های عمرانی و... اشاره کرد.

وی ضمن بیان این که از مجموع تعهدات استان در زمینه واگذاری مسکن مهر تعداد ۲۵۷۶ واحد باقی‌مانده است، توضیح داد: در سیزدهمین مرحله افتتاح مسکن مهر، هم‌زمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، کلید ۱۹۵ واحد با حضور مدیران و مسئولان کشوری و استانی به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

رحیمی راد در پایان، جدول‌گذاری، زیرسازی و روکش آسفالت محور قنوات، بهسازی و روکش آسفالت محور سلفچگان- راهجرد و روستاهای تاج خاتون، نیجه و ساریه خاتون، تعریض پل دره سلیمان در روستای وشنوه، اصلاح قوس رمپ و لوپ تقاطع غیر هم‌سطح پیچ سنجر (۷۲ تن به سمت آزادراه قم- تهران) و واریانت جاده قدیم قم- تهران را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی دانست.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcd550o.yt0kf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما