پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۲
کد مطلب : 36717
رئیس هیئت تیراندازی استان قم خبر داد

اعزام 9 تیرانداز قم به مسابقات آزاد قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت تیراندازی استان قم از اعزام تیمی متشکل از 9 تیرانداز به نمایندگی از قم برای حضور در مسابقات آزاد قهرمانی کشور خبر داد.
اعزام 9 تیرانداز قم به مسابقات آزاد قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز، حسین مهره‌ساز اظهار کرد: مراحل قبل مسابقات تیراندازی آزاد قهرمانی کشور برای هیئت تیراندازی قم با توجه به درخشش نمایندگان شایسته ما در این رشته، نتایج بسیار خوبی به دنبال داشته و قطعا تیراندازان قم در این مرحله نیز عملکرد خوبی خواهند داشت.

وی ابراز کرد: با توجه به اطلاع دقیقی که از زمان برگزاری این مرحله مسابقات تیراندازی آزاد قهرمانی کشور داشتیم، سالن تیراندازی شهید زین‌الدین با تمام امکانات خود برای تمرین ویژه تیراندازان قم آماده و تدارک دیده شد و این تیم با شرایط بسیار خوب با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم عنوان کرد: برای حضور در مسابقات تیراندازی آزاد قهرمانی کشور تعداد ۹ عضو هیئت تیرانداز قم اعزام شده‌اند در حالی که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون، این پیکارها از امروز به مدت دو روز با جدال برترین‌های کشور برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری دو دور از مرحله مقدماتی مسابقات سال ۱۳۹۴ تیراندازی آزاد زمستانه قهرمانی کشور، تعداد ۷۰ تیرانداز برتر که از استان‌های مختلف هستند به مرحله نهایی این مسابقات راه یافته‌اند و از امروز در مرحله پایانی با یکدیگر پیکار می‌کنند.

مهره‌ساز بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کادر اجرایی فدراسیون تیراندازی کشورمان، مسابقات مرحله نهایی تیراندازی آزاد زمستانه کشور از امروز به میزبانی سالن اختصاصی تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۹ تیرانداز قم با توجه به عملکرد خوب خود در دو مرحله مقدماتی برگزار شده این مسابقات جواز حضور در مرحله پایانی را کسب کرده‌اند، افزود: از بین نفراتی که به نمایندگی از هیئت قم راهی این رقابت‌ها شده‌اند، چهار تیرانداز در بخش آقایان و پنج تیرانداز در بخش بانوان با حریفان مسابقه می‌دهند.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم در ادامه به نفرات اعزام شده قم به مرحله پایانی این رقابت‌ها، عنوان کرد: هادی غرباقی، ‌محمود جعفرغفار، هادی باقری نصرپور و علی‌اصغر کلهر در بخش مردان مسابقات آزاد تیراندازی کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

وی یاد آور شد: همچنین خانم‌ها سیده‌رویا صبح‌خیز، مینا روحیان، عطیه قدمی، نرجس کولیوند و فاطمه حسین‌زاده ترکیب تیم پنج نفره بانوان راه یافته هیئت تیراندازی استان قم به مرحله نهایی مسابقات آزاد زمستانه کشور را تشکیل می‌دهند و از امروز برای کسب عنوان‌های برتر کشور با سایر حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

مهره‌ساز در پایان اظهار کرد: حضور چهره مستعد و توانمندی همچون سیده‌رویا صبح‌خیز در ترکیب تیم هیئت تیراندازی قم با توجه به موفقیت ارزنده‌ای که امسال در کسب مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره مسابقات قهرمانی آسیا داشته برای دیگر اعضای تیم موجب افزایش روحیه است و یقینا قم می‌تواند در جمع برترین‌های این دوره از پیکارها نماینده داشته باشد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcd550s.yt09f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما