شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب : 31767
سرپرست ‌راه و شهرسازی شهرستان ‌قم:

عملیات بهسازی و ایمن‌سازی در جاده‌های اصلی قم اجرایی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان قم از اجرای عملیات ایمن‌سازی و بهسازی جاده‌های اصلی قم خبر داد.
عملیات بهسازی و ایمن‌سازی در جاده‌های اصلی قم اجرایی می‌شود
به گزارش قم نیوز، اکبر نوروزپور با اشاره به اجرای عملیات ایمن‌سازی و بهسازی جاده‌های اصلی قم اظهارداشت: همزمان با پایان دور دوم سفرهای نوروزی (نیمه دوم فروردین ماه سال جاری)، در راستای تأمین ایمنی و تسهیل ترافیک در محورهای جاده ای استان قم، بزرگ‌ترین عملیات آرام سازی (طی سالیان گذشته) کلید خورد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان قم افزود: این عملیات که در قالب اصلاح شیب شیروانی، تسطیح حریم، رفع افتادگی شانه و ایمن سازی دهانه پل‌ها است. هم اینک در محورهای اصلی استان (سلفچگان- دلیجان، قم- سلفچگان، سلفچگان- راهجرد و قم- تفرش (جاده نورآباد)) در حال اجرا است.

وی با اشاره به حجم گسترده اقدامات انجام گرفته در بخش آرامسازی به عملیات خاکی با حجم ۲۴۰ هزارمتر مکعب اشاره کرد و گفت: همچنین دهانه بیش از ۱۲۴ دستگاه پل و آبرو با حجم عملیات خاکی به میزان ۱۷۶۰۰ متر مکعب ایمنی سازی شده است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان قم در خصوص دیگر اقدامات انجام گرفته در این عملیات گفت: از مهم‌ترین اقدامات ایمن سازی که طی این مرحله از عملیات آرام سازی در سطح محورهای جاده ای استان انجام شده می‌توان به رفع افتادگی شانه به طول ۲۸ هزار و ۳۰۰ متر و حجم عملیات خاکی به میزان ۸ هزار و ۵۰۰ متر مکعب اشاره کرد.

وی اجرای بزرگ‌ترین عملیات آرام سازی طی سالیان اخیر را به صورت امانی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: بهره مندی از توان عوامل راهدار که گنجینه ای از تجارب خدمت در عرصه جاده را دارا است و همچنین استفاده حداکثری از امکانات و ادوات حوزه راهداری همواره کمک کننده به اقدامات این اداره کل در حوزه تأمین ایمنی سفرهای برونشهری هموطنان است.

نوروزپور تصریح کرد: با توجه به فعالیت‌های گسترده‌ای که هم اینک در تمامی محورهای جاده ای استان قم در دو حوزه ساخت و نگهداری انجام می‌شود همکاری رانندگان محترم با رعایت نکات ایمنی سفر می‌تواند در تسریع پروژه‌های در حال انجام نقشی ارزنده ایفا کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcd550s.yt0f96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما