سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 32757
منبع : خبرگزاری حوزه
آیت الله مصباح یزدی؛

استفاده نادرست از فضاهای مجازی خانواده ها را تهدید می کند

قم نيوز : قم نگار: رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تصریح کرد امروز متاسفانه در جامعه ایرانی به واسطه وجود اینترنت و فضاهای مجازی و استفاده نادرست از آن بسیاری از حدّ و حدودها از بین رفته ویایا کمرنگ شده است.
استفاده نادرست از فضاهای مجازی خانواده ها را تهدید می کند
به گزارش قم نگار، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی در آیین آغاز سال تحصیلی مرکز آموزش های مجازی و نیمه حضوری این موسسه ضمن هشدار تلاش بی امان دشمن برای نفوذ در متن جامعه اظهارداشت: متاسفانه اگر امروز جامعه ایران را نسبت به ۳۰ سال گذشته بسنجیم متوجه خواهیم شد که بسیاری از آموزه های اصیل انقلاب و اسلام کمرنگ و نادیده گرفته شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری افزود: بحث حجاب و عفاف به عنوان سمبل و نماد برجسته آموزه های دینی ما نسبت به دوران انقلاب بسیار متحول شده است بطوریکه یک میهمان اتریشی که به برنامه تلویزیونی رسانه ملی دعوت شده بود گفت من درگذشته به ایران سفر کردم، ولی امروز وقتی برای دومین بار پس از یک دهه به ایران بازگشتم تصورّ کردم اشتباه آمده ام و هواپیما جای دیگری نشسته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: امروز متاسفانه جامعه ایرانی به واسطه وجود اینترنت و فضاهای مجازی و استفاده نادرست از آن بسیاری از حدّ و حدودها را از بین برده یا کمرنگ کرده است در حالیکه پیش از ورود اینترنت و تحولات در عرصه مجازی جامعه و به ویژه خانواده ها با چنین مشکلات عدیده ای دست به گریبان نبوده اند.

آیت الله مصباح یزدی خطاب به همه دلسوزان نظام و انقلاب گفت: امروز باید همه دست به دست یکدیگر دهند علاوه بر اینکه مقابل راه نفوذ استکبار را ببندند نسبت به توسعه و پیشرفت مشکلات فرهنگی نقش پیشگیری و حتی معالجه گر را داشته باشند.

استاد اخلاق حوزه علمیه قم ادامه داد: ایمان و توکل بخدا مهمترین پشتوانه معنوی جامعه اسلامی ما است می توان با توکل به خداوند و وحدت ملی جلوی هر گونه نفوذ دشمن را گرفت و نسبت به احیای ارزشهای اسلام و انقلاب تلاش کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcd550s.yt0xk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما