شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : 26727

کشف محموله 5 ميلياردي چاي قاچاق در قم

قم نيوز : قم نیوز: با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان قم 2 هزار و 200 کارتن 10 کيلوگرمي چاي خارجي قاچاق به ارزش 5 ميليارد ريال کشف شد.
کشف محموله 5 ميلياردي چاي قاچاق در قم
به گزارش قم نیوز، جانشين فرماندهي انتظامي استان قم در اين رابطه اظهارکرد: در اجراي طرح سراسري مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده هاي نفتي و در پي کسب خبري مبني بر اينکه يک دستگاه کاميون از يکي از استان هاي جنوبي قصد انتقال يک محموله بزرگ چاي قاچاق به استان همجوار قم دارد، بلافاصله شناسايي خودرو مذکور در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان قرار گرفت.

به گفته وي پس از بررسي موضوع چندين اکيپ در محورهاي مواصلاتي استان مستقر و نهايتاً‌ خودرو مورد نظر در جاده قديم قم – تهران شناسايي و توسط ماموران متوقف شد.

سرهنگ "حميدرضا اسدي" افزود: در ادامه با توجه به ضد و نقيض گويي هاي راننده و همچنين عدم ارائه مدارک لازم، کاميون به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل و پس از فک پلمپ درب کانتينر، ۲ هزار و ۲۰۰ کارتن ۱۰ کيلوگرمي چاي خارجي قاچاق کشف شد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان به ارزش ۵ ميليارد ريالي اين محموله که از سوي کارشناسان برآورد شده اشاره و تصريح کرد: در اين خصوص پرونده اي تشکيل و براي سير مراحل قانوني به اداره کل تعزيرات حکومتي استان ارسال و در نهايت با هماهنگي مقام قضايي استان محموله چاي قاچاق تحويل اداره گمركات استان قم شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd550x.yt09x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما