يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : 14577
مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم خبر داد:

افزایش 100هزار شماره به ظرفیت‌های سوئیچ در مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم گفت: در آستانه برگزاری جشن نیمه شعبان در قم شش سایت «BTS» دائمی و موقت به منظور افزایش پذیرش 100هزار مشترک میهمان در مسجد مقدس جمکران راه‌اندازی شد.
افزایش 100هزار شماره به ظرفیت‌های سوئیچ در مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز، سید اسدالله دهناد ضمن اعلام آمادگی برای خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران در جشن نیمه شعبان اظهار کرد: با توجه به اینکه ازدحام مسافران در این روز به فراوانی دیده می‌شود، باید به مقوله ارتباطات سیار بیش از پیش توجه کرد.
 
وی با مورد توجه قرار دادن بخش ارتباطات سیار در استقبال از زائران نیمه شعبان، تصریح کرد: به این منظور سه کوئیک سایت BTS موقت و سه سایت جدید BTS دائمی برای افزایش ظرفیت تلفن‌های همراه به منظور افزایش پذیرش مشترک میهمان به تعداد 100 هزار شماره به ظرفیت‌های سوئیچ در مسجد مقدس جمکران راه‌اندازی شد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم با تبیین مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت در استقبال از زائران نیمه شعبان، تأکید کرد: امکان ارتباط با تلفن‌های 135 و 137 به عنوان راهنمای زائر بدون وارد کردن کد از مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت است که موجب بهینه‌سازی شبکه ارتباطات سیار می‌شود.
 
وی از دیگر خدمات شرکت مخابرات استان قم به زائران و مجاوران را اعلام آمادگی کامل کارشناسان فنی این شرکت در ایام نیمه شعبان ذکر کرد و گفت: 11 دفتر خدمات ارتباطی در نقاط مختلف شهر در روز نیمه شعبان به ارائه سرویس‌های تلفن همراه در دفتر مخابرات مسجد مقدس جمکران به صورت 24 ساعته می‌پردازند.
 
دهناد، ساخت 12 کیوسک شارژ گوشی تلفن همراه را مورد توجه قرار داد و گفت: در این راستا 110 پریز شارژ تلفن همراه در حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران، برای خدمات رسانی بهتر به زائران نصب شده است.
 
وی در بخش پایانی سخنان خود از افزایش تلفن‌های همگانی در سطح شهر خبر داد و یادآور شد: 19 باجه تلفن همگانی در اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران و پارک سوارها به تلفن‌های همگانی موجود در استان قم اضافه شد تا به نیازهای ارتباطی زائر در این روز پاسخ داده شود.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcd5k0f.yt0o56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما