سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 47517
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای شهر قم مطرح کرد

پیشنهاد نامگذاری ایستگاه‌های مترو به عنوان 14 معصوم

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم پیشنهاد نامگذاری ایستگاه‌های متروی قم به عنوان 14 معصوم را مطرح کرد.
پیشنهاد نامگذاری ایستگاه‌های مترو به عنوان 14 معصوم
به گزارش قم نیوز، مصطفی سعادت طلب دوشنبه شب در دویست و سی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به ایستگاه‌های متروی قم اظهار کرد: در خصوص اسامی 14 ایستگاه مترو شهر پیشنهاد داریم که نامگذاری برعکس شده و ایستگاه چهاردهم مسجد جمکران باشد و ایستگاه‌ها نیز به عنوان 14 معصوم نامگذاری شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به لایحه شهرداری در خصوص ارائه زمینی به یکی از موسسات فرهنگی قرآنی در بلوار پیامبر اعظم بیان کرد: براساس لایحه یکی از بلوک های بلوار پیامبر اعظم حدود 10 هزار مترمربع قرار است که به موسسه تبیان واگذار شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: در لایحه شهرداری قرار بر این بوده که مجموعه ساخته شده و 15 سال بهره‌برداری شود و 10 درصد فروش بلیط برای شهرداری باشد.

وی با اشاره به پیشنهاد برخی اعضای شورا در خصوص نحوه اجرای این پروژه فرهنگی بیان کرد: با توجه به اینکه شهرداری در حال ساخت 10 مجموعه فرهنگی ورزشی در شهر است بهتر این است که یکی از این ردیف بودجه‌ها را به این فضا اختصاص داده و این مرکز فرهنگی را ساخته و در اختیار موسسه بگذارد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcd5k0o.yt05f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما