يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 41577
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تحقق صرفه‌جويي ۳ ميليارد ريالي در پروژه پل ميثم

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداري قم گفت: با توجه به عبور پل ميثم از روي ريل قطار در اين پروژه مشكلاتي وجود داشت كه با تعامل اداره‌كل راه‌آهن يكي از اين خطوط به صورت موقت مسدود شده تا بتوانيم اين پروژه را اجرا كنيم و با اين اقدام ۳ ميليارد ريال صرفه‌جويي شده است.
تحقق صرفه‌جويي ۳ ميليارد ريالي در پروژه پل ميثم
به گزارش قم نيوز، محمد تقي نادعلي با بيان اينكه اين سازمان طي پنج ماه نخست سال جاري به اندازه ۱۲ ماه سال گذشته در سطح مناطق هشت‌گانه قم توليد و پخش آسفالت داشته است، اظهار كرد: شهردار قم تاكيد بسياري نسبت به توسعه آسفالت‌كاري در مناطق محروم دارد.

وي از پيشرفت ۵۰ درصدي پروه شهيدان محمودنژاد طي سه ماه اخير ياد كرد و افزود: اكنون در اين پروژه ۲۵ درصد از برنامه زمان‌بندي جلو‌تر هستيم.

مديرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداري قم با تاكيد بر اينكه سازه اصلي پل ميثم به پايان رسيده است، مطرح كرد: با توجه به عبور اين پل از روي ريل دوبل قطار در اين پروژه مشكلاتي وجود داشته كه با تعامل اداره‌كل راه‌آهن استان يكي از اين خطوط به صورت موقت مسدود شد تا بتوانيم اين پروژه را اجرا كنيم و با اين اقدام ۳ ميليارد ريال صرفه‌جويي شده است.

وي به تكميل پل ميثم تا پايان شهريورماه اشاره كرد و ادامه داد: مسير برگشت از پرديسان در بلوار زائر يكي ديگر از پروژه‌هاي محوري سازمان توسعه و عمران شهرداري قم است كه سبب كاهش ترافيك بلوار غدير مي‌شود و با اعتباري بالغ بر ۵۰ ميليارد ريال تا دوماه آينده به بهره‌برداري مي‌رسد.

نادعلي با اشاره به اينكه ۱۱ پروژه بزرگ عمران شهري با اعتباري بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ ميليارد ريال در دستور كار سازمان توسعه و عمران شهرداري قم است، عنوان كرد: اين سازمان ۵۰ درصد از اين پروژه‌ها را به صورت مستقيم و ۵۰ درصد ديگر را با استفاده از پيمانكاران دنبال مي‌كند اما سياست شهرداري افزايش پيمانكاران در پروژه‌هاي شهري است.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcd5k0o.yt0f56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما