سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : 33567
منبع : مرکز خبر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران
مدیر مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران خبر داد

رونمایی از 28 اثر عاشورایی استاد قدیریان در مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : قم نگار: مدیر مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران گفت: نمایشگاه نقاشی «آسمان حسین (ع)» با موضوع آثار استاد قدیریان در مورد موضوع عاشورا با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران این مسجد شریف افتتاح می‌شود.
رونمایی از 28 اثر عاشورایی استاد قدیریان در مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نگار، مجید مطهری‌نژاد با اشاره به اینکه ارتقای دستاوردهای فرهنگی و پژوهشی، متناسب با جایگاه فرهنگی و اجتماعی مسجد مقدس جمکران از جمله ماموریت‌های تولیت این مکان مقدس به واحد‌های مختلف است، اظهار داشت: قطعاً نباید این دستاوردها در یک فضای آرشیوی بماند و باید بتواند مولد و همواره در حال رشد باشد.

مدیر مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران افزود: به همین جهت در یکی از طرح‌ها، با بهره‌گیری از هنر اساتید و هنرمندان بزرگی چون استاد عبدالحمید قدیریان در عرصه هنر نقاشی، روند نویی را آغاز کرده‌ایم.

وی بیان کرد: استاد قدیریان از اساتید برجسته کشور هستند که در گروه هنر، رسانه و مهدویت و همچنین در گروه مطالعات قرآن، حدیث و ادیان حضور دائمی داشته‌اند.

مطهری نژاد از برگزاری نمایشگاه نقاشی «آسمان حسین (ع)» در مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: این استاد برجسته کشور، با یک نگاه مفهومی فضا‌ و مسیر کربلا را تحت عنوان نمایشگاهی با همکاری معاونت فرهنگی، مدیریت روابط عمومی و مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران با نگاه «ما رایت الا جمیلا» به تصویر کشیده و آثار فاخری را در این زمینه خلق کرده ‌است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۲۸ اثر استاد قدیریان با موضوعات مفهومی پیرامون عاشورا رونمایی می‌شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از روز چهارشنبه هفته جاری، ساعت ۱۰ صبح با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، معاونان و مدیران این مکان مقدس، استاد قدیریان و جمعی از اساتید و فضلای حوزوی و دانشگاهی و هنرمندان عرصه هنر دینی افتتاح می‌شود.

مدیر مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود، گفت: بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه، نشست علمی با موضوع هنر صالحین است با حضور اساتید و هنرمندان عرصه هنر دینی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcd5k0s.yt0s96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما