پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 47977
منبع : خبرگزاری فارس
مديركل سياسي و انتخابات استانداري قم مطرح کرد

ضرورت توجه به مبانی اعتقادی در انتخابات

قم نيوز : قم نیوز: مديركل سياسي و انتخابات استانداري قم گفت: انتخابات علاوه بر اینکه دستاورد بشری است مبنای دینی و اعتقادی دارد بنابراین باید به صورت جدی از این حقوق پاسداری کنیم و یک نماینده خوب برای حقوق مردم باشیم.
ضرورت توجه به مبانی اعتقادی در انتخابات
به گزارش قم نیوز، حسین معین‌آبادی چهارشنبه شب در  جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار قم در انتخابات که در تالار معصومیه برگزار شد با بیان اینکه انتخابات به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است اظهار کرد: حفظ نظام سیاسی مستلزم برگزاری انتخابات صحیح است و رهبر معظم انقلاب به درستی حق رأی را به عنوان مصداق حق الناس معرفی کردند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات علاوه بر اینکه دستاورد بشری است مبنای دینی و اعتقادی دارد بنابراین باید به صورت جدی از این حقوق پاسداری کنیم و یک نماینده خوب برای حقوق مردم باشیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم با بیان اینکه نظام ما به عنوان نظام رقیب تمدن غرب است گفت: این نظام باید کارش را انجام دهد تا جهان اسلام الگوی مناسب داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شما به عنوان کسانی که پای صندوق رأی حضور دارید باید از آرای مردم محافظت کرده و در کنار دانستن قانون به طور مطلوب صندوق را مدیریت کنید.

معین‌آبادی ابراز کرد: امیدواریم 29 اردیبهشت یکی از خاطرات شیرین و برگ زرینی در تاریخ باشد و مانند انتخابات گذشته که قم بهترین انتخابات کشور بود بار دیگر موفق به کسب این افتخار شویم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcd5n0o.yt0556a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما