پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۲
کد مطلب : 49957
منبع : خبرگزاری فارس
همزمان با روز قدس انجام می شود

انتقال روزه‌داران از تمام نقاط شهر قم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

قم نيوز : قم نيوز: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از پیش‌بینی تمهیدات لازم برای انتقال روزه‌داران از تمام نقاط شهر برای شرکت در راهپیمایی روز قدس خبر داد.
انتقال روزه‌داران از تمام نقاط شهر قم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس
انتقال روزه‌داران از تمام نقاط شهر قم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس
به گزارش قم نيوز، حسین مومنی موحد امروز، با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده از سوی سازمان اتوبوسرانی شهرداری برای انتقال روزه‌ داران به هسته مرکزی شهر برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌هایی که در مجموعه شهرداری صورت گرفته و مسیرهای 10گانه و مسیر اصلی راهپیمایی روز جهانی قدس تمهیدات لازم برای انتقال روزه‌داران از نقاط مختلف شهر به سمت مسیر اصلی راهپیمایی اتخاذ شده است.

وی با تاکید بر اینکه همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس تمام مجموعه ناوگان سازمان اتوبوسرانی در حالت آماده باش برای انتقال روزه‌داران هستند گفت: 258 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی، 50 دستگاه اتوبوس ملکی و 130 دستگاه مینی‌بوس در این روز وظیفه انتقال روزه‌داران به هسته مرکزی شهر و مسیرهای راهپیمایی را بر عهده دارند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی از ساعت 9 صبح از تمامی نقاط شهر به محل راهپیمایی به صورت ویژه انجام می‌پذیرد.

وی با اشاره به برپایی اقامه نماز جمعه در مصلی قدس افزود: با توجه به گرم بودن هوا و رفاه حال روزه داران دپوی اتوبوس‌ها در اطراف مصلی و میدان جانبازان در برنامه کاری این سازمان قراردارد که بلافاصله بعد از پایان مراسم سرویس دهی به مسافران انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd5n0o.yt0nk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما