قم نيوز : قم نیوز: رزمی کاران قمی با کسب ۳ طلا و ۳ نقره در بخش بانوان، ۶ مدال مسابقات فول کنتاکت قهرمانی کشور را کسب کردند.
رزمی‌کاران قمی ۶ مدال مسابقات فول کنتاکت قهرمانی کشور را کسب کردند
به گزارش قم نیوز، مسابقات قهرمانی سوپر کیک بوکسینگ فول کنتاکت بین المللی در بخش بانوان در تهران برگزار شد و تیم اعزامی استان قم موفق به کسب ۳ مدال طلا شد.

در این مسابقات ملیحه شاکری مطلق در وزن به اضافه ۷۵ کیلوگرم رده سنی بزرگسالاتن موفق به کسب نشان طلا شد و سمیه اسماعیل‌پور در وزن منهای ۶۵ کیلورگم همین رده سنی، قم را صاحب دومین نشان طلا کرد.

اسماعیل‌پور در حالی مدال طلای این مسابقات را به دست آورد که در پایان این مسابقات از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان به عنوان فنی‌ترین فای‌تر انتخاب شد.

سومین و آخرین نشان طلای بانوان فول کنتاکت کار قم را معصومه ترابی در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم رده سنی جوانان کسب کرد که این مدال، تنها مدال قمی‌ها در رده جوانان بود.

بانوان فول کنتاکت کار قمی در رده سنی بزرگسالان ۳ مدال نقره را نیز به دست آوردند چنان که زهرا شاه مرادی در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم، سمانه یوسف‌زاده عینی در وزن منهای ۵۵ سارا یوسف‌زاده عینی در وزن منهای ۶۰ کیلو قم را صاحب نشان نقره کردند.

در سایر اوزان زهرا مطهری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، زهرا عبدالله اقدم در منهای ۷۰ کیلوگرم، ستاره دژگانی در منهای ۵۵ کیلوگرم، رضوان حقیقت‌نژاد در به اضافه ۶۵ کیلوگرم، فاطمه اخلاقی در منهای ۴۵ کیلوگرم، ریحانه کزازی در به اضافه ۷۵ کیلوگرم، فاطمه دلشادفر در منهای ۵۱ کیلو و زهرا براتی در منهای ۴۰ کیلوگرم رده سنی نوجوانان موفق به کسب مدال نشدند.

تیم سوپر کیک بوکسینگ فول کنتاکت بانوان قم در این مسابقات با هدایت محبوبه کلهری و سرپرستی زهرا نوبخت در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرد.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcd5n0x.yt09z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما