پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 47427
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای شهر قم:

اقدامات شهرداری مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه اقدامات شهرداری مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است گفت: اجرای پروژه‌ها در کمترین زمان با کمترین هزینه نمود واقعی اقتصاد مقاومتی است.
اقدامات شهرداری مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله بیاتی در مراسم افتتاح فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی و کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح شهرک قدس که پیش از ظهر امروز با حضور آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری، احمد امیرآبادی و حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سقائیان‌نژاد شهردار، اعضای شورای شهر قم و دیگر مدیران استان قم در محل این بلوار برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری قم در سطح شهر اظهار کرد: مردم ما شاهد هستند که تمام پروژه‌های داخل شهر با سرعت و به صورت شبانه روزی کار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرایط خوبی در پروژه‌های عمرانی حاکم است گفت: با نظارت دقیق و تلاش جدی با سرعت پروژه‌ها پیش می‌رود و امیدواریم این خدماتی که مدیریت شهری با هماهنگی تمام مدیران استان ارائه می‌دهد در راستای رشد و تعالی شهر مقدس قم باشد.

رئیس شورای شهر قم با تاکید بر اینکه امروز شهرداری قم برنامه محور حرکت می‌کند تصریح کرد: سال گذشته برنامه قم 1400 در شورا مصوب شد و نظر شخصیت‌های تاثیرگذار شهر در خصوص آن اخذ شد و بودجه سال 96 برشی از برنامه پنج ساله است که اگر درست در راستای تحقق برنامه حرکت کنیم وضعیت خوبی در شهر رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به اجرای یکساله پروژه‌های عمرانی خاطرنشان کرد: نمونه این پروژه‌ها پروژه شهدای مدافع حرم و مقداد است که به زودی تکمیل خواهد شد.

بیاتی با اشاره به تکمیل سریع پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد بیان کرد: ما بازدیدهایی که داریم شاهدیم که شبانه روزی مدیران شهری تلاش می‌کنند تا خدمتی ویژه در شهر قم رقم بخورد.

وی با اشاره به بودجه 2 هزار و 200 میلیارد تومانی شهرداری در سال 96 بیان کرد: بیش از 80 درصد این بودجه عمرانی است که پروژه‌های متعددی را در سال جاری اجرایی خواهد کرد.

رئیس شورای شهر قم اجرای پروژه‌های تفریحی را یکی از نیازهای اساسی شهر دانست و گفت: احداث آکواریوم شهری، 14 پروژه فرهنگی و ورزشی، باغ پرندگان، تله سیژ و... جزو برنامه‌های ویژه‌ شهرداری در حوزه تفریحی و گردشگری است.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات شهرداری مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است بیان کرد: اجرای پروژه‌ها در کمترین زمان با کمترین هزینه نمود واقعی اقتصاد مقاومتی است.

بیاتی با اشاره به پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی تصریح کرد: با وجود اینکه این بلوار خارج از محدوده بود با تلاش شهرداری برای رفع مشکل پردیسان اجرایی شد.

وی گفت: تمام امکانات لازم در بلوار آیت‌الله بروجردی دیده شده و از استاندار می‌خواهیم که بدنه بلوار نیز برای احداث فضای سبز در اختیار شهرداری قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم به اجرای پروژه بلوار جمهوری اشاره کرد و افزود: ادامه این بلوار در منطقه دو نیز به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید و این مسیر در بخش‌های دیگر نیز در برنامه شهرداری است.

وی اقدامات فعلی شهرداری را در سایه تعامل و هم فکری دانست و گفت: نمایندگان و مدیران استان نقش ویژه‌ای در تحقق برنامه‌های شهری داشته‌اند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcd5o0o.yt05x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما