دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 21407

تیم امید ماهان تندیس قم حریفان خود را شناخت

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال ماهان تندیس قم حریفان خود را در لیگ بر‌تر فوتسال امیدهای کشور به میزبانی اهواز شناخت.
تیم امید ماهان تندیس قم حریفان خود را شناخت
به گزارش قم نیوز، قرعه کشی رقابت‌های فوتسال لیگ بر‌تر رده سنی امید باشگاه‌های کشور انجام شد و تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در گروه دوم این مسابقات قرار گرفت.

مسابقات لیگ بر‌تر امید باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می‌شود که نماینده قم در سالیان اخیر در این مسابقات حضور خوبی داشته است و توانسته در قالب تیم‌هایی چون، ارم کیش، کیش ایر و صبای قم نتایج خوبی به دست آورد و معمولا در جمع تیم‌های بر‌تر کشور حضور داشته است.

تیم امید ماهان تندیس در مسابقات لیگ بر‌تر امید در گروه دوم با تیم‌های مشهد الرضای مشهد، میلاد تنکابن، راه ساری، فرش آرای مشهد، زاگرس خوزستان و ماکو جوان همگروه است و برای راه یابی به دور دوم تلاش می‌کند.

در گروه نخست نیز تیم‌های شهرداری رشت، ملی حفاری اهواز، هایپر کیپر قزوین، کوهدشت لرستان، مشکین شهر، مقاومت تبریز و نیک اندیش اصفهان حضور دارند.

بازی‌های گروه اول از ۲۰ تا ۲۷ فروردین ماه در مشکین شهر و بازی‌های گروه دوم در‌‌ همان تاریخ در اهواز برگزار می‌شود و بدین ترتیب تیم فوتسال ماهان تندیس روز ۱۹ فروردین وارد اهواز می‌شود.

مسابقات دور برگشت لیگ بر‌تر امیدهای کشور پس از ماه مبارک رمضان در شهرهای رشت و مشهد برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌های راه یافته به نیمه نهایی روشن شود.

تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در دوره‌های قبل با نام ارم کیش و صبای قم در رقابت‌های کشوری حضور پیدا می‌کرد و سابقه یک دوره قهرمانی و دو نایب قهرمانی را در کارنامه خود دارد.

این در حالی است که تیم بزرگسالان ماهان تندیس قم در لیگ برتر فوتسال کشور در سال ۹۲ با کسب عنوان ششم به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd5o0x.yt0fz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما