سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : 25377

ترجمه مکارم‌الاخلاق به زبان انگلیسی در قم منتشر شد

قم نيوز : قم نیوز: ترجمه مکارم‌الاخلاق به زبان انگلیسی و ترجمه انگلیسی قرآن کریم با چهار مترجم مختلف و مشهور از جمله آثاری بود که در نمایشگاه قرآن و عترت به بازدید کنندگان ارائه شد.
ترجمه مکارم‌الاخلاق به زبان انگلیسی در قم منتشر شد
به گزارش قم نیوز و به نقل از مرکز حوزه، محمدتقی انصاریان با اعلام خبر ترجمه کتاب مکارم الاخلاق اظهار کرد: مؤسسه انتشارات انصاریان در زمینه ترجمه کتاب‌های دینی به زبان انگلیسی فعالیت می‌کند و ترجمه فرانسوی با توجه به درخواستی که داشته در حال افزایش است.

وی افزود: چاپ و ترجمه کتاب‌های متنوع از جمله ۴۶۰ عنوان انگلیسی، ۶۰ عنوان فرانسه، ۱۵۰ عنوان اردو، ۲۱۴ عنوان عربی، ۲۰۰ عنوان فارسی، ۱۰ عنوان اسپانیایی و ۵۰ عنوان زبان‌های متفرقه جوامع اسلامی، در کارنامه این مرکز انتشاراتی قرار دارد.

مسئول انتشارات انصاریان با اشاره به این که هر دو هفته یک‌بار، چاپ یک عنوان جدید را در مؤسسه شاهد هستیم، تصریح کرد: ۱۰۰ عنوان کتاب فارسی، ۷۰ عنوان به زبان‌های مختلف و ترجمه‌های قرآن کریم در دومین نمایشگاه قرآن و عترت به مردم عرضه شد.

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: ترجمه مکارم‌الاخلاق به زبان انگلیسی و ترجمه انگلیسی قرآن کریم با چهار مترجم مختلف و مشهور از جمله آثاری بود که در نمایشگاه قرآن و عترت به بازدید کنندگان ارائه شد.

مسئؤل انتشارات انصاریان عنوان کرد: ترجمه آثار شیخ صدوق، مفاتیح‌‌الجنان و صحیفه سجادیه نیز در این نمایشگاه عرضه شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd5s0x.yt0k56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما