چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 22307
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی آجا:

شهید قرنی جانش را برای دفاع از انقلاب فدا کرد

قم نيوز : قم نیوز: جانشین سازمان عقیدتی سیاسی آجا گفت: شهید قرنی به عنوان نخستین رئیس ستاد مشترک ارتش جانش را برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی فدا کرد.
شهید قرنی جانش را برای دفاع از انقلاب فدا کرد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد محمد ولی قرنی در حرم حضرت معصومه(س) با بیان اینکه سپهبد قرنی نخستین رئیس ستاد مشترک ارتش پس از پیروزی انقلاب بود و بر همین اساس نعمت بسیار بزرگ شهادت نصیب این شهد شد اظهار کرد: راه و امدیشه و مسیر شهید چون به ایمان استوار مزین شده است هیچ گاه خاموش نمی شود.

وی با اشاره به اینکه نام این شهید بزرگوار هر سال پر رنگ تر می شود خاطر نشان کرد: این شهید بزرگوار که ۶۷ سال زندگی کرد توانست قله های پر افتخار علم و جهاد را در سپری کند و در پایان به درجه والای شهادت نایل شود.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی آجا افزود:در زندان رژیم پهلوی، شاه به او پیام فرستاد که اگر از من طلب عفو کنی تو را آزاد خواهم کرد ولی سپهبد قرنی نپذیرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی با تاکید بر اینکه باید زندگی این شهید بزرگوار مورد بررسی قرار بگیرد تصریح کرد: دشمنان اسلام در حال از بین بردن این مکتب هستند زیرا می خواهند از این طریق می توانند با این مکتب به مبارزه بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از بزرگترین خدمات این شهید بزرگوار مدیریت بحران کردستان بوده است تصریح کرد: شهید قرنی توانست با تبعیت از رهبرش و حرکت در مسیر انقلاب این موضوع را حل کند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی آجا با اشاره به اینکه مردم کردستان جزء کسانی بودند که در برابر شاه ایستادگی کردند بیان کرد: جمعی از کومله‌ها در کردستان با دشمنان دست به یکی کردند تا به اهداف خود برسند ولی مردم کردستان که دلداده ایران اسلامی بودند ماندند و آن‌ها را ناکام گذاشتند.

محمد حسنی با تاکید بر اینکه شهید قرنی در روزهای پس از انقلاب به عنوان رئیس ستاد مشترک ارتش شناخته شد تاکید کرد: دشمنان نظام اسلامی با کینه ای که از وی داشتند او را در مقابل خانواده اش به شهادت رساندند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd5s0x.yt0xz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما